Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
„Klientu apmierinātības noteikšanas un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā” |
Nosaukums angļu valodā |
“Measuring Customer Satisfaction and Opportunities for Improvement in a Courier Companies in Latvia” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
D. Solovjovs |
Recenzents |
SIA "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs A.Gilis |
Anotācija |
Diplomprojekta autors Santa Sjomkāne, izstrādāja darbu, kura temats ir "Klientu apmierinātības noteikšana un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā". Diplomprojekta mērķis ir noteikt klientu apmierinātību un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā. Darba zinātniskais vadītājs ir asoc. prof. D. Solovjovs.
Diplomprojekta pirmajā daļā tiek apskatīta kurjerpasta pārvadājumu nozare Latvijā, Eiropā un Pasaulē – pakalpojumu klāsts, pakalpojumu aktualitāte utt. Tiek arī apskatīti klientu apmierinātības veidi un to pētījumi.
Diplomprojekta otrajā daļā tiek veikta kurjerpasta tirgus analīze Latvijā, kā arī veikta kurjerpasta pakalpojumu sniedzēju salīdzināšana. Tiek veikta izvēlētā kurjerpasta darbības analīze un analizēta uzņēmuma klientu apmierinātības pētīšanas metode.
Diplomprojekta trešajā daļā tiek piedāvātas kurjerpasta pakalpojuma pilnveidošanas iespējas, ieviešot divas kurjeru maiņas, veidojot daudzpusīgāku cenu piedāvājumu, un uzlabot servisa darbības efektivitāti, izmantojot klientu monitoringa sistēmas ieviešanu.
Diplomprojekts sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 58lpp, ir izmantoti 26 attēli un 7 tabulas, darbā ir izmantoti 35 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apmierinātības noteikšana, kurjerpasta uzņēmumos Latvijā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer satisfaction measurement, courier companies in Latvia |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2015 04:09:08 |