Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Business Logistic
Title in original language „Klientu apmierinātības noteikšanas un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā”
Title in English “Measuring Customer Satisfaction and Opportunities for Improvement in a Courier Companies in Latvia”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor D. Solovjovs
Reviewer SIA "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs A.Gilis
Abstract Diplomprojekta autors Santa Sjomkāne, izstrādāja darbu, kura temats ir "Klientu apmierinātības noteikšana un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā". Diplomprojekta mērķis ir noteikt klientu apmierinātību un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā. Darba zinātniskais vadītājs ir asoc. prof. D. Solovjovs. Diplomprojekta pirmajā daļā tiek apskatīta kurjerpasta pārvadājumu nozare Latvijā, Eiropā un Pasaulē – pakalpojumu klāsts, pakalpojumu aktualitāte utt. Tiek arī apskatīti klientu apmierinātības veidi un to pētījumi. Diplomprojekta otrajā daļā tiek veikta kurjerpasta tirgus analīze Latvijā, kā arī veikta kurjerpasta pakalpojumu sniedzēju salīdzināšana. Tiek veikta izvēlētā kurjerpasta darbības analīze un analizēta uzņēmuma klientu apmierinātības pētīšanas metode. Diplomprojekta trešajā daļā tiek piedāvātas kurjerpasta pakalpojuma pilnveidošanas iespējas, ieviešot divas kurjeru maiņas, veidojot daudzpusīgāku cenu piedāvājumu, un uzlabot servisa darbības efektivitāti, izmantojot klientu monitoringa sistēmas ieviešanu. Diplomprojekts sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 58lpp, ir izmantoti 26 attēli un 7 tabulas, darbā ir izmantoti 35 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Keywords Klientu apmierinātības noteikšana, kurjerpasta uzņēmumos Latvijā
Keywords in English Customer satisfaction measurement, courier companies in Latvia
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 15.05.2015 04:09:08