Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Business Logistic |
Title in original language |
„Klientu apmierinātības noteikšanas un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā” |
Title in English |
“Measuring Customer Satisfaction and Opportunities for Improvement in a Courier Companies in Latvia” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
D. Solovjovs |
Reviewer |
SIA "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs A.Gilis |
Abstract |
Diplomprojekta autors Santa Sjomkāne, izstrādāja darbu, kura temats ir "Klientu apmierinātības noteikšana un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā". Diplomprojekta mērķis ir noteikt klientu apmierinātību un paaugstināšanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos Latvijā. Darba zinātniskais vadītājs ir asoc. prof. D. Solovjovs.
Diplomprojekta pirmajā daļā tiek apskatīta kurjerpasta pārvadājumu nozare Latvijā, Eiropā un Pasaulē – pakalpojumu klāsts, pakalpojumu aktualitāte utt. Tiek arī apskatīti klientu apmierinātības veidi un to pētījumi.
Diplomprojekta otrajā daļā tiek veikta kurjerpasta tirgus analīze Latvijā, kā arī veikta kurjerpasta pakalpojumu sniedzēju salīdzināšana. Tiek veikta izvēlētā kurjerpasta darbības analīze un analizēta uzņēmuma klientu apmierinātības pētīšanas metode.
Diplomprojekta trešajā daļā tiek piedāvātas kurjerpasta pakalpojuma pilnveidošanas iespējas, ieviešot divas kurjeru maiņas, veidojot daudzpusīgāku cenu piedāvājumu, un uzlabot servisa darbības efektivitāti, izmantojot klientu monitoringa sistēmas ieviešanu.
Diplomprojekts sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 58lpp, ir izmantoti 26 attēli un 7 tabulas, darbā ir izmantoti 35 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Keywords |
Klientu apmierinātības noteikšana, kurjerpasta uzņēmumos Latvijā |
Keywords in English |
Customer satisfaction measurement, courier companies in Latvia |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
15.05.2015 04:09:08 |