Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Produktu novietojuma ietekme uz pārdošanas apjomu mazumtirdzniecības vietās" |
Nosaukums angļu valodā |
"Impact of Product Placement on Sales Volume in Retail" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oe.c, lekt. V.Šatrevičs |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Mārtiņš Krancis
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Produktu novietojuma ietekme uz pārdošanas apjomu mazumtirdzniecības vietās”
Bakalaura darba apjoms: 65.lpp, 3tab., 41att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Par pētījuma avotiem kalpo Latvijas un ārvalstu autoru nozares speciālā literatūra, interneta resursi, periodiskie izdevumi u.c.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Papildus produktu izvietojums mazumtirdzniecības vietā ievērojami palielina konkrētā produkta pārdošanas apjomus. Bet līdz ar papildus izmaksām, kas rodas no papildus izvietojuma iegādes ir ļoti detalizēti jāizvērtē, kāds produkts tiek izvietots uz papildus izvietojuma, lai konkrētā aktivitāte nestu apgrozījuma un peļņas pieaugumu.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Krancis M. Produkta novietojuma ietekme uz pārdošanas apjomu mazumtirdzniecības vietās: Bakalaura darbs/Zinātn. vadītāja Andersone I. - Datorsalikums.- Rīga: RTU,2015.-65.lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mazumtirdzniecība, produktu novietojums, pārdošana, novietojuma ietekme uz pārdošanu, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Retail, Sales, Produt placement, Placement impact on sales |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2015 11:11:21 |