Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Produktu novietojuma ietekme uz pārdošanas apjomu mazumtirdzniecības vietās" |
Title in English |
"Impact of Product Placement on Sales Volume in Retail" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oe.c, lekt. V.Šatrevičs |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Mārtiņš Krancis
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Produktu novietojuma ietekme uz pārdošanas apjomu mazumtirdzniecības vietās”
Bakalaura darba apjoms: 65.lpp, 3tab., 41att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Par pētījuma avotiem kalpo Latvijas un ārvalstu autoru nozares speciālā literatūra, interneta resursi, periodiskie izdevumi u.c.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Papildus produktu izvietojums mazumtirdzniecības vietā ievērojami palielina konkrētā produkta pārdošanas apjomus. Bet līdz ar papildus izmaksām, kas rodas no papildus izvietojuma iegādes ir ļoti detalizēti jāizvērtē, kāds produkts tiek izvietots uz papildus izvietojuma, lai konkrētā aktivitāte nestu apgrozījuma un peļņas pieaugumu.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Krancis M. Produkta novietojuma ietekme uz pārdošanas apjomu mazumtirdzniecības vietās: Bakalaura darbs/Zinātn. vadītāja Andersone I. - Datorsalikums.- Rīga: RTU,2015.-65.lpp. |
Keywords |
Mazumtirdzniecība, produktu novietojums, pārdošana, novietojuma ietekme uz pārdošanu, |
Keywords in English |
Retail, Sales, Produt placement, Placement impact on sales |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
14.05.2015 11:11:21 |