Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības atīstības stratēģija Brother drukas ierīču un risinājumu produktiem
Nosaukums angļu valodā Sales Strategy Development for Brother Printer and Solution Products
Autors Krišjānis Ozoliņš
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs I.Jākobsone
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir “Tirdzniecības atīstības stratēģija Brother drukas ierīču un risinājumu produktiem”. Lai izstrādātu jaunu tirdzniecības stratēģiju autors veic detalizētu kompānijas analīzi, industrijas analīzi un ārējos faktorus, kas ietekmē kompānijas darbību. Lai noskaidrotu ārējās vides ietekmējošos faktorus tiek apskatīti politiskie, ekonomiskie, sociokulturālie, tehnoloģiskie un ekonomiskie faktori. Lai noskaidrotu globālās tendencies industrijā, tiek veikta Brother un konkurentu analīze Eiropas un pasaules mērogos. Tiek veikta industrijas analīze Latvijā, lai saprastu, kādi ir spēcīgākie konkurenti un lielākie klienti, un kādas attiecības valda starp tirgus dalībniekiem. Autors, balstoties un kompānijas resursu un kompetenču analīzi, veic SVID analīzi, kas parāda kompānijas stiprās un vājās puses kā arī iespējas un draudus. Ņemot vērā kompānijas iekšējo un ārējo analīzi autors tuvāk analizē trīs iespējamās alternatīvas. Piemērotākais risinājums kompānijas jaunajai stratēģijai ir divu analizēto alternatīvu apvienojums. Jaunajai stratēģijai autors izstrādā detalizētu ieviešanas plānu un analizē uzņēmuma tirdzniecības rādītājus līdz 2020.gadam. Teorijas koncepti kā PESTLE analīze, Portera piecu spēku teorija un SVID analīze tiek izmantoti teorētiskās bāzes pamatā. Papildus tiek veikta tirdzniecības rādītāju analīze Brother un lielākajiem konkurentiem. Maģistra darbā ir iekļautas 6 tabulas, 15 attēli un 1 pielikums. Maģistra darbs ir uzrakstīts angļu valodā.
Atslēgas vārdi Sales strategy, Porter`s Five forces, PESTLE
Atslēgas vārdi angļu valodā Tirdzniecības stratēģija, Portera pieci spēki, PESTLE
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 11.05.2015 21:59:02