Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
SIA “Mūzikas Video Kanāls” biznesa attīstības stratēģija reklāmas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Business Development Strategy for Advertising Market for “Mūzikas Video Kanāls” |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
P.Nazarova |
Recenzents |
A.Dzedons |
Anotācija |
Maģistra darbs “SIA “Mūzikas Video kanāls” biznesa attīstības stratēģija reklāmas tirgū” ir vērsts uz SIA “Mūzikas Video kanāls” darbības izpēti Latvijas televīzijas reklāmas tirgus kontekstā, un tā mērķis ir formulēt uzņēmuma darbības stratēģiju šajā nozarē.
Darba ietvaros tiek veikta uzņēmuma ārējās biznesa vides analīze, un uzņēmuma iekšējās vides izvērtējums. Analīze tiek balstīta uz vispāratzītām teorijām stratēģijas jomā, teorētisko literatūru, zinātniskām publikācijām un pētījumiem stratēģijas, mediju un reklāmas jomā, uzņēmuma iekšējo informāciju un nozares ekspertu viedokļiem.
Balstoties veikto analīzi, tiek piedāvātas vairākas stratēģiskās alternatīvas, kā uzņēmums var strādāt reklāmas tirgū Latvijā. Darba ietvaros tiek veikts stratēģisko alternatīvu salīdzinājums, kā rezultātā tiek izvēlēta vispiemērotākā stratēģija, un izstrādāts stratēģija īstenošanas plāns un ieteikumi.
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā, un satur 6 tabulas, 13 attēli un 6 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
stratēģija, reklāmas tirgus, televīzija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
strategy, advertising market, televison |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.05.2015 01:34:31 |