Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums SIA “Mūzikas Video Kanāls” biznesa attīstības stratēģija reklāmas tirgū
Nosaukums angļu valodā Business Development Strategy for Advertising Market for “Mūzikas Video Kanāls”
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs P.Nazarova
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Maģistra darbs “SIA “Mūzikas Video kanāls” biznesa attīstības stratēģija reklāmas tirgū” ir vērsts uz SIA “Mūzikas Video kanāls” darbības izpēti Latvijas televīzijas reklāmas tirgus kontekstā, un tā mērķis ir formulēt uzņēmuma darbības stratēģiju šajā nozarē. Darba ietvaros tiek veikta uzņēmuma ārējās biznesa vides analīze, un uzņēmuma iekšējās vides izvērtējums. Analīze tiek balstīta uz vispāratzītām teorijām stratēģijas jomā, teorētisko literatūru, zinātniskām publikācijām un pētījumiem stratēģijas, mediju un reklāmas jomā, uzņēmuma iekšējo informāciju un nozares ekspertu viedokļiem. Balstoties veikto analīzi, tiek piedāvātas vairākas stratēģiskās alternatīvas, kā uzņēmums var strādāt reklāmas tirgū Latvijā. Darba ietvaros tiek veikts stratēģisko alternatīvu salīdzinājums, kā rezultātā tiek izvēlēta vispiemērotākā stratēģija, un izstrādāts stratēģija īstenošanas plāns un ieteikumi. Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā, un satur 6 tabulas, 13 attēli un 6 pielikumi.
Atslēgas vārdi stratēģija, reklāmas tirgus, televīzija
Atslēgas vārdi angļu valodā strategy, advertising market, televison
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 08.05.2015 01:34:31