Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language SIA “Mūzikas Video Kanāls” biznesa attīstības stratēģija reklāmas tirgū
Title in English Business Development Strategy for Advertising Market for “Mūzikas Video Kanāls”
Author Ilze Cilinska
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor P.Nazarova
Reviewer A.Dzedons
Abstract Maģistra darbs “SIA “Mūzikas Video kanāls” biznesa attīstības stratēģija reklāmas tirgū” ir vērsts uz SIA “Mūzikas Video kanāls” darbības izpēti Latvijas televīzijas reklāmas tirgus kontekstā, un tā mērķis ir formulēt uzņēmuma darbības stratēģiju šajā nozarē. Darba ietvaros tiek veikta uzņēmuma ārējās biznesa vides analīze, un uzņēmuma iekšējās vides izvērtējums. Analīze tiek balstīta uz vispāratzītām teorijām stratēģijas jomā, teorētisko literatūru, zinātniskām publikācijām un pētījumiem stratēģijas, mediju un reklāmas jomā, uzņēmuma iekšējo informāciju un nozares ekspertu viedokļiem. Balstoties veikto analīzi, tiek piedāvātas vairākas stratēģiskās alternatīvas, kā uzņēmums var strādāt reklāmas tirgū Latvijā. Darba ietvaros tiek veikts stratēģisko alternatīvu salīdzinājums, kā rezultātā tiek izvēlēta vispiemērotākā stratēģija, un izstrādāts stratēģija īstenošanas plāns un ieteikumi. Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā, un satur 6 tabulas, 13 attēli un 6 pielikumi.
Keywords stratēģija, reklāmas tirgus, televīzija
Keywords in English strategy, advertising market, televison
Language eng
Year 2015
Date and time of uploading 08.05.2015 01:34:31