Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Nekustamā īpašuma pārvaldība |
Nosaukums |
Mārketinga komunikāciju raksturojums un izvērtējums Latvijas nekustamo īpašumu tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
The characteristics of marketing communication and evaluation in the real estate market in Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
MBA, Silvija Rēvele |
Recenzents |
Mg.oec. A.Rebāne |
Anotācija |
Diplomdarba nosaukums ir Mārketinga komunikāciju raksturojums un izvērtējums Latvijas nekustamo īpašumu tirgū.
Darbā izpētīta mārketinga komunikāciju un to veidu teorija, tā tiek analizēta Latvijas nekustamā īpašuma jauno dzīvojamo projektu kontekstā. Diplomprojekta mērķis ir izpētīt mārketinga komunikāciju nozīmi un to pielietošanu Latvijas nekustamo īpašumu nozarē, konkrēti jaunajos dzīvojamajos projektos Rīgā. Šobrīd tirgū ir daudz jauno dzīvojamo projektu, taču tikai daži no tiem izpārdoti vai tajos norisinās aktīva tirdzniecība, tāpēc mārketinga komunikāciju izmantošana ir viens no veidiem, kā veicināt patērētāju informētību un projekta atpazīstamību, kā arī paaugstināt dzīvokļu realizācijas apjomus. Darbā tiek izvērtētas pielietotās mārketinga komunikācijas jaunajos dzīvojamajos projektos un izstrādāts mārketinga komunikāciju budžets, kā arī veikta Latvijas nekustamā īpašuma uzņēmumu vadītāju un mārketinga speciālistu aptauja par mārketinga komunikāciju pielietošanu jaunajos dzīvojamajos projektos.
Darbs satur 6 pielikumus, 25 attēlus, 23 tabulas, kopā 120 lappuses. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 35 bibliogrāfijas apraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Nekustamais īpašums, mārketings, jaunie projekti |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Real estate market, marketing communications, new housing projects |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2011 13:43:32 |