Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Real Estate Management |
Title in original language |
Mārketinga komunikāciju raksturojums un izvērtējums Latvijas nekustamo īpašumu tirgū |
Title in English |
The characteristics of marketing communication and evaluation in the real estate market in Latvia |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
MBA, Silvija Rēvele |
Reviewer |
Mg.oec. A.Rebāne |
Abstract |
Diplomdarba nosaukums ir Mārketinga komunikāciju raksturojums un izvērtējums Latvijas nekustamo īpašumu tirgū.
Darbā izpētīta mārketinga komunikāciju un to veidu teorija, tā tiek analizēta Latvijas nekustamā īpašuma jauno dzīvojamo projektu kontekstā. Diplomprojekta mērķis ir izpētīt mārketinga komunikāciju nozīmi un to pielietošanu Latvijas nekustamo īpašumu nozarē, konkrēti jaunajos dzīvojamajos projektos Rīgā. Šobrīd tirgū ir daudz jauno dzīvojamo projektu, taču tikai daži no tiem izpārdoti vai tajos norisinās aktīva tirdzniecība, tāpēc mārketinga komunikāciju izmantošana ir viens no veidiem, kā veicināt patērētāju informētību un projekta atpazīstamību, kā arī paaugstināt dzīvokļu realizācijas apjomus. Darbā tiek izvērtētas pielietotās mārketinga komunikācijas jaunajos dzīvojamajos projektos un izstrādāts mārketinga komunikāciju budžets, kā arī veikta Latvijas nekustamā īpašuma uzņēmumu vadītāju un mārketinga speciālistu aptauja par mārketinga komunikāciju pielietošanu jaunajos dzīvojamajos projektos.
Darbs satur 6 pielikumus, 25 attēlus, 23 tabulas, kopā 120 lappuses. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 35 bibliogrāfijas apraksta vienības. |
Keywords |
Nekustamais īpašums, mārketings, jaunie projekti |
Keywords in English |
Real estate market, marketing communications, new housing projects |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
26.05.2011 13:43:32 |