Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Klientu Servisa struktūra degvielas uzpildes staciju kompānijām Latvijā priekš jauniešu mērķauditorijas |
Nosaukums angļu valodā |
The Design of Customer Service for Petrol Station Companies in Latvia in The Case of Targeting Young People |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
C.Rivera |
Recenzents |
P.Nazarova |
Anotācija |
Tēzes tēma ir ‘Klientu Servisa struktūra degvielas uzpildes staciju kompānijām Latvijā, piemērotākā jauniešu mērķauditorijai.’. Tēzes mērķis ir piemeklēt Klientu Servisa faktorus, kuri varētu palīdzēt biznesam.
Pētījuma jautājums ir “Kā Latvijā operējošam degvielas uzpildes staciju kompānijam veidot savu Klientu Servisu, lai ieinteresētu 18-25 gadus jaunu mērķauditoriju?”
Tēzē ir apskatīti vairāki Klientu Srvisa modeļi un apspriesti vairāki to ietekmējošie faktori. Kopumā tēzē ir 17 grafiskas figurās.
Informācijas avoti ir sēkojošie: zinātniskie raksti, grāmātas, informācija no Interneta, intervija, staciju vizītes, izdāles materiāli. |
Atslēgas vārdi |
Klientu Serviss |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer Serviss |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.03.2015 12:55:30 |