Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Klientu Servisa struktūra degvielas uzpildes staciju kompānijām Latvijā priekš jauniešu mērķauditorijas
Title in English The Design of Customer Service for Petrol Station Companies in Latvia in The Case of Targeting Young People
Author Nataļja Kuzņecova
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor C.Rivera
Reviewer P.Nazarova
Abstract Tēzes tēma ir ‘Klientu Servisa struktūra degvielas uzpildes staciju kompānijām Latvijā, piemērotākā jauniešu mērķauditorijai.’. Tēzes mērķis ir piemeklēt Klientu Servisa faktorus, kuri varētu palīdzēt biznesam. Pētījuma jautājums ir “Kā Latvijā operējošam degvielas uzpildes staciju kompānijam veidot savu Klientu Servisu, lai ieinteresētu 18-25 gadus jaunu mērķauditoriju?” Tēzē ir apskatīti vairāki Klientu Srvisa modeļi un apspriesti vairāki to ietekmējošie faktori. Kopumā tēzē ir 17 grafiskas figurās. Informācijas avoti ir sēkojošie: zinātniskie raksti, grāmātas, informācija no Interneta, intervija, staciju vizītes, izdāles materiāli.
Keywords Klientu Serviss
Keywords in English Customer Serviss
Language eng
Year 2015
Date and time of uploading 16.03.2015 12:55:30