Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Klientu Servisa struktūra degvielas uzpildes staciju kompānijām Latvijā priekš jauniešu mērķauditorijas |
Title in English |
The Design of Customer Service for Petrol Station Companies in Latvia in The Case of Targeting Young People |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
C.Rivera |
Reviewer |
P.Nazarova |
Abstract |
Tēzes tēma ir ‘Klientu Servisa struktūra degvielas uzpildes staciju kompānijām Latvijā, piemērotākā jauniešu mērķauditorijai.’. Tēzes mērķis ir piemeklēt Klientu Servisa faktorus, kuri varētu palīdzēt biznesam.
Pētījuma jautājums ir “Kā Latvijā operējošam degvielas uzpildes staciju kompānijam veidot savu Klientu Servisu, lai ieinteresētu 18-25 gadus jaunu mērķauditoriju?”
Tēzē ir apskatīti vairāki Klientu Srvisa modeļi un apspriesti vairāki to ietekmējošie faktori. Kopumā tēzē ir 17 grafiskas figurās.
Informācijas avoti ir sēkojošie: zinātniskie raksti, grāmātas, informācija no Interneta, intervija, staciju vizītes, izdāles materiāli. |
Keywords |
Klientu Serviss |
Keywords in English |
Customer Serviss |
Language |
eng |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
16.03.2015 12:55:30 |