Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Sociālo tīklu ietekme uz paterētāju lojalitāti Eiropā |
Nosaukums angļu valodā |
The Impact of Social Networking Sites on Customer Loyalty in Europe |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
W.Schaub |
Recenzents |
S.Krisberga |
Anotācija |
Šī bakalaura darba tēma ir “ Sociālo tīklu ietekme uz paterētāju lojalitāti dažādās vecuma grupās Eiropā”. Baklaura darba pamatā ir dažādu literatūras avotu apskati un salīdzinājumi par lojalitāti, sociālajiem mēdijiem un to iedalījums, kā arī apskatītas vecum grupu iezīmes par lojalitāti un sociālajiem tīkliem. Tiek arī piedāvāti dati, par social tīklu pielietošanu Eiropā.
Pētījuma instruments ir aptauja un iegūtie rezulāti tika apstrādāti ar dažādām metodēm, ANOVA analīzes rīku un Spirmena ranga korelācijas koeficients, izmantojot MS Office programmu Excel.
Bakalaura darbā ir iekļautas 10 figūras un 22 tabulas.
Bakalaura draba valoda ir angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
socialie tikli, loyalitate, vecumu grupas, e-komericja |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
social media, social networking sites, customer loyalty, e-commrce |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.03.2015 12:40:19 |