Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Sociālo tīklu ietekme uz paterētāju lojalitāti Eiropā |
Title in English |
The Impact of Social Networking Sites on Customer Loyalty in Europe |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
W.Schaub |
Reviewer |
S.Krisberga |
Abstract |
Šī bakalaura darba tēma ir “ Sociālo tīklu ietekme uz paterētāju lojalitāti dažādās vecuma grupās Eiropā”. Baklaura darba pamatā ir dažādu literatūras avotu apskati un salīdzinājumi par lojalitāti, sociālajiem mēdijiem un to iedalījums, kā arī apskatītas vecum grupu iezīmes par lojalitāti un sociālajiem tīkliem. Tiek arī piedāvāti dati, par social tīklu pielietošanu Eiropā.
Pētījuma instruments ir aptauja un iegūtie rezulāti tika apstrādāti ar dažādām metodēm, ANOVA analīzes rīku un Spirmena ranga korelācijas koeficients, izmantojot MS Office programmu Excel.
Bakalaura darbā ir iekļautas 10 figūras un 22 tabulas.
Bakalaura draba valoda ir angļu valodā. |
Keywords |
socialie tikli, loyalitate, vecumu grupas, e-komericja |
Keywords in English |
social media, social networking sites, customer loyalty, e-commrce |
Language |
eng |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
16.03.2015 12:40:19 |