Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Veidi un stratēģijas kā uzlabot auksto zvanu industrijas efektivitāti Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Ways and Strategies to Make Cold Calling Industry More Effective: Case of Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
W.Schaub |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
ABSTRACT (IN LATVIAN)
Šīs pētijums ir Rīgas Biznesa Skolas stundenta (Ērika Ēriksona (121RIB044) Bakalaura darbs par auksto zvanu kvalitātes uzlabošānu Latvijā. Pētijuma pilnais nosaukums ir “Vēidi un stratēģijas kā uzlabot auksto zvanu industrijas efektivitāti Latvijā”. Galvenokārt darbā ir savākti un saanalizēti auksto zvanu kvalitātes uzlabošanas strātēģijas. Tie tiek apvienoti vienā modelī ar nosaukumu “Auksto zvanitāju četri riņķi”, uz kuras bāzes ir izveidoti aptaujas jautājumi. Šie jautājumi ļauj uzzināt vairāk par telemarketinga industiju Latvijā un sastādīt jaunas stratēģijas, kuri palidzēs telemarketinga speciālistiem pārdot vairāk produkta vienības. Informācija priekš tēzes teorētiskās daļas ir ņemta no pārdošanas grāmatām, biznesa žurnāliem un psiholoģijas pētījumiem saistītās jomās. Bakalaura darbs satur 2 tabulas, 71 figūru un 3 apendiksi. Tēzes valoda ir angļu. |
Atslēgas vārdi |
Aukstie zvāni/Telemarketings, Zvanu centrs, Scenarijs priekš aukstiem zvaniem/Telemarketinga zvaniem |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Cold-Calling/Telemarketing, Call Center , Cold Calling/Telemarketing Script |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.03.2015 21:14:35 |