Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Veidi un stratēģijas kā uzlabot auksto zvanu industrijas efektivitāti Latvijā
Nosaukums angļu valodā Ways and Strategies to Make Cold Calling Industry More Effective: Case of Latvia
Autors Ēriks Ēriksons
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs W.Schaub
Recenzents T.Ņikitina
Anotācija ABSTRACT (IN LATVIAN) Šīs pētijums ir Rīgas Biznesa Skolas stundenta (Ērika Ēriksona (121RIB044) Bakalaura darbs par auksto zvanu kvalitātes uzlabošānu Latvijā. Pētijuma pilnais nosaukums ir “Vēidi un stratēģijas kā uzlabot auksto zvanu industrijas efektivitāti Latvijā”. Galvenokārt darbā ir savākti un saanalizēti auksto zvanu kvalitātes uzlabošanas strātēģijas. Tie tiek apvienoti vienā modelī ar nosaukumu “Auksto zvanitāju četri riņķi”, uz kuras bāzes ir izveidoti aptaujas jautājumi. Šie jautājumi ļauj uzzināt vairāk par telemarketinga industiju Latvijā un sastādīt jaunas stratēģijas, kuri palidzēs telemarketinga speciālistiem pārdot vairāk produkta vienības. Informācija priekš tēzes teorētiskās daļas ir ņemta no pārdošanas grāmatām, biznesa žurnāliem un psiholoģijas pētījumiem saistītās jomās. Bakalaura darbs satur 2 tabulas, 71 figūru un 3 apendiksi. Tēzes valoda ir angļu.
Atslēgas vārdi Aukstie zvāni/Telemarketings, Zvanu centrs, Scenarijs priekš aukstiem zvaniem/Telemarketinga zvaniem
Atslēgas vārdi angļu valodā Cold-Calling/Telemarketing, Call Center , Cold Calling/Telemarketing Script
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 15.03.2015 21:14:35