Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Aviācijas transports
Nosaukums Hibrīdu mikro lidaparāta konstruēšana un plīsumu analīze, kā fiksēta spārna un kvad rotora kombinācija, izmantojot datorizēto plūsmas dinamiku
Nosaukums angļu valodā Design and Flow Analysis of a Hybrid Micro Air Vehicle as a Combination of Fixed Wing and Quad-Rotor Aircraft Using Computational Fluid Dynamics
Autors Pugazhenthi Kumaraguru
Struktūrvienība 02A00 Ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Pjotrs Trifonovs-Bogdanovs
Recenzents
Anotācija Multi-rotora mikro lidaparāti (Mavs) ir populāra izvēle dažāda veida misijās, pateicoties to stabilajam lidojumam un spējai pacelties un piezemēties vertikāli (VTOL), kā arī to labajai vadāmībai. To trūkums ir zema lidošanas ātruma efektivitāte, jo vilcei ir jāveic visa pacelšanās funkcija kā arī jāpārvar pretestība. Līdz šim ir izstrādāti vairāki hibrīda lidaparātu risinājumi. Lielākā daļa no tiem ir mehāniski sarežģīti vai arī nav spējīgi nodrošināt lidojuma īpašības, kas būtu līdzvērtīgas lidmašīnām ar vairākiem rotoriem. Analizētais modelis sevī ietver tādu konfigurāciju, kurā spārni un dzinēja sistēmas ir fiksētas attiecībā viena pret otru, un fizelāžu. Ofseta lenķis ir saglabāts pēc iespējas mazāks, lai ierobežotu spārnu laukumu, kas pakļauts vēja ietekmei lidojuma laikā. Tika izveidots aprēķinu modelis, kas izskaitļo ģeometrijas un radušās vilces un svara attiecības pie dažādiem robežnosacījumiem, kas saistīti ar ģeometriju un garenvirziena stabilitāti. Tika izmeklēta ietekme uz lidošanas ātruma vilces un svara attiecību, un tās atkarība no ofseta lenķa starp spārniem un rotoriem, lai iegūtu informāciju par koncepcijas potenciālu. Prototipa dizains tika izstrādāts, pievēršot īpašu uzmanību tā vieglākai ražotspējai. Šī pētījuma mērķis ir pārbaudīt viskozo, nesaspiežamo un līdzsvara stāvokļa plūsmu pār apvienoto fiksēto spārnu un četru rotoru lidaparātu, izmantojot datormodelēšanu. Šī disertācija iezīmē dizaina un datorizēta apvienotā fiksēto spārnu un četru rotoru lidaparāta modeļa attīstību, kas veidots modelēšanas programmatūrā, un tad galīgā izskaitļotā domēna izveidi, šī domēna segmentāciju diskrētos intervālos un tādu ierobežojošo nosacījumu piemērošanu kā ātrums un spiediens, iegūstot cēlējspēka koeficienta un pretestības koeficienta grafikus un rezultātus.
Atslēgas vārdi kvadrokoptera projektēšana, inventer programmatūra, ansys, meshing, fluent
Atslēgas vārdi angļu valodā design the quad rotor aircraft , inventer software, ansys, meshing,fluent
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 13.02.2015 16:10:57