Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Mobilo tehnoloģiju un izpildāmo biznesa procesu integrācija CRM risinājumos
Nosaukums angļu valodā Integration of Mobile Technologies and Executable Business Processes in CRM Solutions
Autors Jeļena Mereskina
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Jānis Grabis
Recenzents Dr. sc. ing. Jānis Kampars
Anotācija Jebkura biznesa pamats ir klienti, un lielāko peļņu uzņēmumam ienes, ne vienkārši klients, bet apmierināts klients. Ar uzņēmuma klientiem ir nepieciešams pastāvīgs darbs, un dažādas problēmas, kas ir saistītas ar klientu attiecības vadību, palīdz atrisināt CRM sistēmas ieviešana, bet mūsdienas, kad visi uzņēmumi cenšas palielināt darbinieku darba efektivitāti un produktivitāti, nav pietiekams vienkārši izmantot stacionāras CRM sistēmas. Tāpēc, CRM sistēmu ražotāji piedāvā saviem klientiem mobilās CRM lietotnes. Tomēr, uzņēmumiem uzlabot savu darbu palīdz ne tikai CRM sistēmu un mobilo lietotņu izmantošana, bet arī biznesa procesu automatizācija, tāpēc arī dažādas CRM sistēmas piedāvā iespēju implementēt un izpildīt biznesa procesus. Biznesa procesu modelēšana un izmantošana dod iespēju uzņēmuma vadībai, būt pārliecinātai, par to, ka uzņēmuma procesi tiek izpildīti skaidri, saskaņoti, ātri un ar minimāliem satraukumiem. Maģistra darba mērķis ir izpētīt mobilo tehnoloģiju un izpildāmo biznesa procesu izmantošanu CRM sistēmu funkciju īstenošanai. Darbā ir identificētas CRM sistēmu raksturīgās funkcijas un noteiktas funkcijas, kuru īstenošanai mobilās tehnoloģijas un procesu automatizācija ir sevišķi svarīga. Lai novērtētu šo funkciju praktiskās implementācijas iespējas, darbā ir izpētītas divas CRM sistēmas: Microsoft Dynamics CRM un BPMonline Sales un to mobilās lietotnes viedtālruņiem.
Atslēgas vārdi CRM sistēmas, mobilās CRM lietotnes, izpildāmie biznesa procesi
Atslēgas vārdi angļu valodā CRM systems, mobile CRM applications, executable business processes
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 14.01.2015 13:43:59