Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Klientu attiecību pārvaldības sistēmas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of the Customer Relationship Management System
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Oksana Ņikiforova
Recenzents J.Grigorjevs, Dr.sc.ing., „Tieto Latvia” SIA, testēšanas nodaļas vadītājs
Anotācija Bakalaura darbā ir aprakstīta klientu attiecību pārvaldības sistēmas (angl. Customer Relationship Management – CRM) izstrāde. CRM sistēmas nodrošina uzņēmuma klientu un ar tiem saistīto procesu pārvaldību, notikumu reģistrēšanu un citu saistīto funkcionalitāti. Tirgū ir pieejams plašs komerciālo CRM sistēmu klāsts. Neskatoties uz komerciālo piedāvājumu daudzumu, atvērtā koda CRM sistēmu segmentā ir iespējams radīt arī jaunus produktus. Bakalaura darbā aprakstītās CRM sistēmas izstrādes mērķis ir izveidot pamatu jaunai atvērtā koda sistēmai, kura atbalstītu un atvieglotu mazu un vidēju uzņēmumu ikdienas darbu ar klientiem un uzlabot klientu informācijas pārvaldīšanas procesu efektivitāti, kā arī nodrošinātu mērogojamību un izmantotu populāras tehnoloģijas, kas palielinātu šīs sistēmas izplatību un atbalstu no neatkarīgo izstrādātāju puses. Bakalaura darbs satur pētījumu par CRM sistēmām, to būtību, dažādām izstrādes arhitektūrām un pieejām, kas var tikt izmantotas, lai radītu efektīvu sistēmu, kura būtu pietiekami elastīga bieži mainīgajām biznesa prasībām. Papildus zinātniskajai daļai, bakalaura darbs satur arī praktisko daļu, kurā tiek aprakstīti CRM sistēmas izstrādes posmi: prasību specificēšana, projektēšana, testēšana. Dokumentā ir 67 lappuses, 25 attēli, 8 tabulas un 1 pielikums. Bibliogrāfija satur 49 informācijas avotus.
Atslēgas vārdi CRM
Atslēgas vārdi angļu valodā CRM
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 14.01.2015 10:12:04