Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Klientu attiecību pārvaldības sistēmas izstrāde
Title in English Development of the Customer Relationship Management System
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Oksana Ņikiforova
Reviewer J.Grigorjevs, Dr.sc.ing., „Tieto Latvia” SIA, testēšanas nodaļas vadītājs
Abstract Bakalaura darbā ir aprakstīta klientu attiecību pārvaldības sistēmas (angl. Customer Relationship Management – CRM) izstrāde. CRM sistēmas nodrošina uzņēmuma klientu un ar tiem saistīto procesu pārvaldību, notikumu reģistrēšanu un citu saistīto funkcionalitāti. Tirgū ir pieejams plašs komerciālo CRM sistēmu klāsts. Neskatoties uz komerciālo piedāvājumu daudzumu, atvērtā koda CRM sistēmu segmentā ir iespējams radīt arī jaunus produktus. Bakalaura darbā aprakstītās CRM sistēmas izstrādes mērķis ir izveidot pamatu jaunai atvērtā koda sistēmai, kura atbalstītu un atvieglotu mazu un vidēju uzņēmumu ikdienas darbu ar klientiem un uzlabot klientu informācijas pārvaldīšanas procesu efektivitāti, kā arī nodrošinātu mērogojamību un izmantotu populāras tehnoloģijas, kas palielinātu šīs sistēmas izplatību un atbalstu no neatkarīgo izstrādātāju puses. Bakalaura darbs satur pētījumu par CRM sistēmām, to būtību, dažādām izstrādes arhitektūrām un pieejām, kas var tikt izmantotas, lai radītu efektīvu sistēmu, kura būtu pietiekami elastīga bieži mainīgajām biznesa prasībām. Papildus zinātniskajai daļai, bakalaura darbs satur arī praktisko daļu, kurā tiek aprakstīti CRM sistēmas izstrādes posmi: prasību specificēšana, projektēšana, testēšana. Dokumentā ir 67 lappuses, 25 attēli, 8 tabulas un 1 pielikums. Bibliogrāfija satur 49 informācijas avotus.
Keywords CRM
Keywords in English CRM
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 14.01.2015 10:12:04