Abstract |
Bakalaura darbā ir aprakstīta klientu attiecību pārvaldības sistēmas (angl. Customer Relationship Management – CRM) izstrāde. CRM sistēmas nodrošina uzņēmuma klientu un ar tiem saistīto procesu pārvaldību, notikumu reģistrēšanu un citu saistīto funkcionalitāti. Tirgū ir pieejams plašs komerciālo CRM sistēmu klāsts. Neskatoties uz komerciālo piedāvājumu daudzumu, atvērtā koda CRM sistēmu segmentā ir iespējams radīt arī jaunus produktus. Bakalaura darbā aprakstītās CRM sistēmas izstrādes mērķis ir izveidot pamatu jaunai atvērtā koda sistēmai, kura atbalstītu un atvieglotu mazu un vidēju uzņēmumu ikdienas darbu
ar klientiem un uzlabot klientu informācijas pārvaldīšanas procesu efektivitāti, kā arī nodrošinātu mērogojamību un izmantotu populāras tehnoloģijas, kas palielinātu šīs sistēmas izplatību un atbalstu no neatkarīgo izstrādātāju puses.
Bakalaura darbs satur pētījumu par CRM sistēmām, to būtību, dažādām izstrādes
arhitektūrām un pieejām, kas var tikt izmantotas, lai radītu efektīvu sistēmu, kura būtu pietiekami elastīga bieži mainīgajām biznesa prasībām.
Papildus zinātniskajai daļai, bakalaura darbs satur arī praktisko daļu, kurā tiek
aprakstīti CRM sistēmas izstrādes posmi: prasību specificēšana, projektēšana, testēšana.
Dokumentā ir 67 lappuses, 25 attēli, 8 tabulas un 1 pielikums. Bibliogrāfija satur 49 informācijas avotus. |