Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Lietotāju atbalsta sistēmas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of the User Support System
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Oksana Ņikiforova
Recenzents Vladimirs Ņikuļšins, Dr.sc.ing., SIA Accenture Latvijas Filiāle, SAP konsultants
Anotācija Maģistra darbā ir aplūkota lietotāju atbalsta sistēmas nozīme, noteiktas un aprakstītas pēc statistikas datiem populārākās atbalsta dienesta sistēmas, pēc kā tika izanalizētas un salīdzinātas to funkcionālās iespējas, kā arī to cenu politika. Sistēmu analīzes gaitā tika noteiktas galvenās funkcijas, kurām ir jābūt atbalsta dienesta sistēmā. Sistēmas projektēšanas gaitā tika noteiktas izstrādes tehnoloģijas, pamatojot tās vai citas tehnoloģijas izvēli. Darba praktiskajā daļā ir aprakstīta prasību specifikācija, sistēmas projektējums un testēšanas rezultāti, kā arī sistēmas lietotājam sastādīta lietošanas instrukcija un aprakstītas sistēmas attīstības perspektīva. Ar izstrādāto atbalsta dienesta sistēmu var iepazīties, reģistrējoties sistēmas interneta mājas lapā – https://helpdeskeddy.com/. Pēc reģistrācijas lietotājam tiks izveidota viņa personīgā sistēma uz izvēlētā trešā līmeņa domēna (domēna_vārds.helpdeskeddy.com) ar visām pieejamām funkcijām. Pirmo mēnesi sistēmu var izmantot pilnīgi bezmaksas. Dokumentā ir 95 lappuses, 63 attēli, 10 tabulas un 77 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi lietotāju atbalsta sistēma, freshdesk, zendesk, desk.com, kayako, populārākās atbalsta sistēmas, lietotāju atbalsta dienesta sistēma, saas, tīmekļa lietotne, tīmekļa lietotņu izstrāde, tīmekļa lietotņu aizsardzība
Atslēgas vārdi angļu valodā helpdesk, user support system, helpdesk system design, kayako, freshdesk, service desk, desk.com, zendesk, user support system, saas, web system security, sql-injections, xss
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 13.01.2015 18:00:50