Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Lietotāju atbalsta sistēmas izstrāde
Title in English Development of the User Support System
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Oksana Ņikiforova
Reviewer Vladimirs Ņikuļšins, Dr.sc.ing., SIA Accenture Latvijas Filiāle, SAP konsultants
Abstract Maģistra darbā ir aplūkota lietotāju atbalsta sistēmas nozīme, noteiktas un aprakstītas pēc statistikas datiem populārākās atbalsta dienesta sistēmas, pēc kā tika izanalizētas un salīdzinātas to funkcionālās iespējas, kā arī to cenu politika. Sistēmu analīzes gaitā tika noteiktas galvenās funkcijas, kurām ir jābūt atbalsta dienesta sistēmā. Sistēmas projektēšanas gaitā tika noteiktas izstrādes tehnoloģijas, pamatojot tās vai citas tehnoloģijas izvēli. Darba praktiskajā daļā ir aprakstīta prasību specifikācija, sistēmas projektējums un testēšanas rezultāti, kā arī sistēmas lietotājam sastādīta lietošanas instrukcija un aprakstītas sistēmas attīstības perspektīva. Ar izstrādāto atbalsta dienesta sistēmu var iepazīties, reģistrējoties sistēmas interneta mājas lapā – https://helpdeskeddy.com/. Pēc reģistrācijas lietotājam tiks izveidota viņa personīgā sistēma uz izvēlētā trešā līmeņa domēna (domēna_vārds.helpdeskeddy.com) ar visām pieejamām funkcijām. Pirmo mēnesi sistēmu var izmantot pilnīgi bezmaksas. Dokumentā ir 95 lappuses, 63 attēli, 10 tabulas un 77 informācijas avoti.
Keywords lietotāju atbalsta sistēma, freshdesk, zendesk, desk.com, kayako, populārākās atbalsta sistēmas, lietotāju atbalsta dienesta sistēma, saas, tīmekļa lietotne, tīmekļa lietotņu izstrāde, tīmekļa lietotņu aizsardzība
Keywords in English helpdesk, user support system, helpdesk system design, kayako, freshdesk, service desk, desk.com, zendesk, user support system, saas, web system security, sql-injections, xss
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 13.01.2015 18:00:50