Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Lietotāju atbalsta sistēmas izstrāde |
Title in English |
Development of the User Support System |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Oksana Ņikiforova |
Reviewer |
Vladimirs Ņikuļšins, Dr.sc.ing., SIA Accenture Latvijas Filiāle, SAP konsultants |
Abstract |
Maģistra darbā ir aplūkota lietotāju atbalsta sistēmas nozīme, noteiktas un aprakstītas
pēc statistikas datiem populārākās atbalsta dienesta sistēmas, pēc kā tika izanalizētas un salīdzinātas to funkcionālās iespējas, kā arī to cenu politika. Sistēmu analīzes gaitā tika noteiktas galvenās funkcijas, kurām ir jābūt atbalsta dienesta sistēmā. Sistēmas projektēšanas gaitā tika noteiktas izstrādes tehnoloģijas, pamatojot tās vai citas tehnoloģijas izvēli.
Darba praktiskajā daļā ir aprakstīta prasību specifikācija, sistēmas projektējums un testēšanas rezultāti, kā arī sistēmas lietotājam sastādīta lietošanas instrukcija un aprakstītas sistēmas attīstības perspektīva. Ar izstrādāto atbalsta dienesta sistēmu var iepazīties, reģistrējoties sistēmas interneta
mājas lapā – https://helpdeskeddy.com/. Pēc reģistrācijas lietotājam tiks izveidota viņa personīgā sistēma uz izvēlētā trešā līmeņa domēna (domēna_vārds.helpdeskeddy.com) ar visām pieejamām funkcijām. Pirmo mēnesi sistēmu var izmantot pilnīgi bezmaksas. Dokumentā ir 95 lappuses, 63 attēli, 10 tabulas un 77 informācijas avoti. |
Keywords |
lietotāju atbalsta sistēma, freshdesk, zendesk, desk.com, kayako, populārākās atbalsta sistēmas, lietotāju atbalsta dienesta sistēma, saas, tīmekļa lietotne, tīmekļa lietotņu izstrāde, tīmekļa lietotņu aizsardzība |
Keywords in English |
helpdesk, user support system, helpdesk system design, kayako, freshdesk, service desk, desk.com, zendesk, user support system, saas, web system security, sql-injections, xss |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
13.01.2015 18:00:50 |