Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Telekomunikācijas |
Nosaukums |
Dauzfunkcionāla izsaukumu centra modelēšana un darbības kvalitātes novērtēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Modeling and Performance Evaluation of Multiskill Call Centers |
Struktūrvienība |
13100 Telekomunikāciju institūts |
Darba vadītājs |
Profesors G.Lauks |
Recenzents |
Docents A.Kavacis |
Anotācija |
Maģistra darbā ir aprakstīts daudzfunkcionāla izsaukumu centra matemātiskais modelis daudzfunkcionāla daudzkanālu masu apkalpošanas sistēma ar gaidīšanu. Uz centra statistisko atskaišu bāzesir aprēķināti modeļa sākotnējie parametri un veikti simulēšanas eksperimenti. Eksperimentu rezultātā tika novērtēti sistēmas funkcionēšanas efektivitātes rādītāji, kuru analīze noved pie secinājumiem par izsaukumu centra efektīvas darbības nodrošināšanai nepieciešamo operatoru optimālo skaitu.
Darbs sastāv no 201 lpp., 26 attēliem, 27 tabulām, 126 pielikumiem un tā uzrakstīšanai tika izmantoti 13 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Izsaukumu centrs, simulācija, rinda, noslodze, operatori, modelēšana, optimizēšana. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Call center, simulation, queue, utilization, agents, modelling, optimization. |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2011 10:35:37 |