Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Telecommunications |
Title in original language |
Dauzfunkcionāla izsaukumu centra modelēšana un darbības kvalitātes novērtēšana |
Title in English |
Modeling and Performance Evaluation of Multiskill Call Centers |
Department |
13100 Institute of Telecommunications |
Scientific advisor |
Profesors G.Lauks |
Reviewer |
Docents A.Kavacis |
Abstract |
Maģistra darbā ir aprakstīts daudzfunkcionāla izsaukumu centra matemātiskais modelis daudzfunkcionāla daudzkanālu masu apkalpošanas sistēma ar gaidīšanu. Uz centra statistisko atskaišu bāzesir aprēķināti modeļa sākotnējie parametri un veikti simulēšanas eksperimenti. Eksperimentu rezultātā tika novērtēti sistēmas funkcionēšanas efektivitātes rādītāji, kuru analīze noved pie secinājumiem par izsaukumu centra efektīvas darbības nodrošināšanai nepieciešamo operatoru optimālo skaitu.
Darbs sastāv no 201 lpp., 26 attēliem, 27 tabulām, 126 pielikumiem un tā uzrakstīšanai tika izmantoti 13 literatūras avoti. |
Keywords |
Izsaukumu centrs, simulācija, rinda, noslodze, operatori, modelēšana, optimizēšana. |
Keywords in English |
Call center, simulation, queue, utilization, agents, modelling, optimization. |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
26.05.2011 10:35:37 |