Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Telecommunications
Title in original language Dauzfunkcionāla izsaukumu centra modelēšana un darbības kvalitātes novērtēšana
Title in English Modeling and Performance Evaluation of Multiskill Call Centers
Department 13100 Institute of Telecommunications
Scientific advisor Profesors G.Lauks
Reviewer Docents A.Kavacis
Abstract Maģistra darbā ir aprakstīts daudzfunkcionāla izsaukumu centra matemātiskais modelis daudzfunkcionāla daudzkanālu masu apkalpošanas sistēma ar gaidīšanu. Uz centra statistisko atskaišu bāzesir aprēķināti modeļa sākotnējie parametri un veikti simulēšanas eksperimenti. Eksperimentu rezultātā tika novērtēti sistēmas funkcionēšanas efektivitātes rādītāji, kuru analīze noved pie secinājumiem par izsaukumu centra efektīvas darbības nodrošināšanai nepieciešamo operatoru optimālo skaitu. Darbs sastāv no 201 lpp., 26 attēliem, 27 tabulām, 126 pielikumiem un tā uzrakstīšanai tika izmantoti 13 literatūras avoti.
Keywords Izsaukumu centrs, simulācija, rinda, noslodze, operatori, modelēšana, optimizēšana.
Keywords in English Call center, simulation, queue, utilization, agents, modelling, optimization.
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 26.05.2011 10:35:37