Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga plānošana būvniecības uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Planning for Construction Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., asist. I.Eriņa |
Anotācija |
Šī bakalaura darba tēma ir „Mārketinga plānošana būvniecības uzņēmumā”.
Darbs sastāv no ievada, divām daļām un desmit apakšnodaļām un nobeiguma.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģijas izstrādāšanas būtību un to iespējamās metodes, kā arī pielietot tās konkrētā uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādāšanā.
Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkots mārketinga stratēģijas teorētiskais aspekts un būtība, raksturots elementu un stratēģijas veidu izstrādes process, balstoties uz teorētisko analīzi. Aplūkoti mārketinga stratēģijas izstrādāšanas pamatprincipi.
Pētījumu daļā tiek raksturota būvniecības nozares un to tieši ietekmējošās ārējās vides attīstība Latvijā, analizēti SIA “Moduls Rīga” sniegtie pakalpojumi, konkurenti, īstenotie projekti un to kvalitāte, noteikta konkrētā uzņēmuma piemērotās stratēģijas noteikšana un mārketinga pasākumu piemērošana, atbilstoši uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanai.
Rezultātu nodaļā tiek aprakstīts SIA “Moduls Rīga” uzņēmuma mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējums, izdarīti secinājumi un piedāvāti priekšlikumi efektīvākai mārketinga plānošanai SIA “Moduls Rīga” uzņēmumā.
Darbā ietverti 7 attēli un 14 tabulas. Darba apjoms ir 79 lapaspuses. Darbā izmantoti 56 bibliogrāfiskie avoti, to skaitā interneta resursi. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga plānošana būvniecības uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing planning in the construction company |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.01.2015 13:20:18 |