Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga komunikāciju attīstība jaunu produktu virzīšanā
Nosaukums angļu valodā The Development of Marketing Communication for Promoting New Product
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Elīna Gaile-Sarkane
Anotācija Šis maģistra darbs ir veltīts vajadzībai izstrādāt modeli, kas ļaus novērtēt uzņēmumu mārketinga komunikācija efektivitāti, ko var izmantot kā pamatu mārketinga komunikāciju plāna izstrādei jaunu produktu virzīšanai. Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt modeli uzņēmuma mārketinga komunikāciju izvērtēšanai jaunajam produktam un pielietot to If P&C Insurance Latvia piemērā tā jaunajam produktam personu veselības apdrošināšana. Maģistra darba analītiskā sadaļā ir apskatīta pētījuma problēma, aplūkotas publikācijas par tēmu un statistiskie dati, kas nepieciešami teorētiskās sadaļas izstrādei. Maģistra darba teorētiskā sadaļā ir detāli analizēta teorētiskā informācija par mārketinga komunikāciju analīzi, tas ļāva izveidot modeli mārketinga komunikāciju efektivitātes novērtēšanai un izstrādāt algoritmu mārketinga komunikācijas plāna izveidošanai jauna produkta virzīšanai apdrošināšanas nozarē. Maģistra darba teorētiskā sadaļa pamatojas uz If Latvija situācijas analīzi un modeļa pielietošanu šī uzņēmuma piemērā ar mērķi izveidot mārketinga komunikāciju plānu personu veselības apdrošināšanas produkta virzīšanai.
Atslēgas vārdi marketing,entrepreneurship,management
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing,entrepreneurship,management
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 29.12.2014 17:10:47