Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga komunikāciju attīstība jaunu produktu virzīšanā |
Nosaukums angļu valodā |
The Development of Marketing Communication for Promoting New Product |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Elīna Gaile-Sarkane |
Anotācija |
Šis maģistra darbs ir veltīts vajadzībai izstrādāt modeli, kas ļaus novērtēt uzņēmumu mārketinga komunikācija efektivitāti, ko var izmantot kā pamatu mārketinga komunikāciju plāna izstrādei jaunu produktu virzīšanai.
Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt modeli uzņēmuma mārketinga komunikāciju izvērtēšanai jaunajam produktam un pielietot to If P&C Insurance Latvia piemērā tā jaunajam produktam personu veselības apdrošināšana.
Maģistra darba analītiskā sadaļā ir apskatīta pētījuma problēma, aplūkotas publikācijas par tēmu un statistiskie dati, kas nepieciešami teorētiskās sadaļas izstrādei.
Maģistra darba teorētiskā sadaļā ir detāli analizēta teorētiskā informācija par mārketinga komunikāciju analīzi, tas ļāva izveidot modeli mārketinga komunikāciju efektivitātes novērtēšanai un izstrādāt algoritmu mārketinga komunikācijas plāna izveidošanai jauna produkta virzīšanai apdrošināšanas nozarē.
Maģistra darba teorētiskā sadaļa pamatojas uz If Latvija situācijas analīzi un modeļa pielietošanu šī uzņēmuma piemērā ar mērķi izveidot mārketinga komunikāciju plānu personu veselības apdrošināšanas produkta virzīšanai. |
Atslēgas vārdi |
marketing,entrepreneurship,management |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing,entrepreneurship,management |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.12.2014 17:10:47 |