Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga komunikāciju attīstība jaunu produktu virzīšanā
Title in English The Development of Marketing Communication for Promoting New Product
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Elīna Gaile-Sarkane
Abstract Šis maģistra darbs ir veltīts vajadzībai izstrādāt modeli, kas ļaus novērtēt uzņēmumu mārketinga komunikācija efektivitāti, ko var izmantot kā pamatu mārketinga komunikāciju plāna izstrādei jaunu produktu virzīšanai. Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt modeli uzņēmuma mārketinga komunikāciju izvērtēšanai jaunajam produktam un pielietot to If P&C Insurance Latvia piemērā tā jaunajam produktam personu veselības apdrošināšana. Maģistra darba analītiskā sadaļā ir apskatīta pētījuma problēma, aplūkotas publikācijas par tēmu un statistiskie dati, kas nepieciešami teorētiskās sadaļas izstrādei. Maģistra darba teorētiskā sadaļā ir detāli analizēta teorētiskā informācija par mārketinga komunikāciju analīzi, tas ļāva izveidot modeli mārketinga komunikāciju efektivitātes novērtēšanai un izstrādāt algoritmu mārketinga komunikācijas plāna izveidošanai jauna produkta virzīšanai apdrošināšanas nozarē. Maģistra darba teorētiskā sadaļa pamatojas uz If Latvija situācijas analīzi un modeļa pielietošanu šī uzņēmuma piemērā ar mērķi izveidot mārketinga komunikāciju plānu personu veselības apdrošināšanas produkta virzīšanai.
Keywords marketing,entrepreneurship,management
Keywords in English marketing,entrepreneurship,management
Language eng
Year 2015
Date and time of uploading 29.12.2014 17:10:47