Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Cilvēku resursu vadīšana |
Nosaukums |
"Personāla izaugsmes procesa izstrādes un ieviešanas projekts" |
Nosaukums angļu valodā |
"Project on Employee Advancement Process Development and Implementation" |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. I.Ozoliņa-Ozola |
Anotācija |
Diplomprojekta autore: Agnese Gaidelione
Diplomprojekta zinātniskais vadītājs: profesore, Dr.oec. Elīna Gaile-Sarkane
Diplomprojekta temats: Personāla izaugsmes procesa izstrādes un ieviešanas projekts
Diplomprojekta apjoms: 83 lapas; darbā iekļautas 16 tabulas, 10 attēli. Diplomprojektam pievienoti 17 pielikumi.
Diplomprojektā izmantotie materiāli: Darba izstrādes gaitā izmantoti 42 literatūras avoti, t.sk. LR normatīvie akti, iestādes iekšējie normatīvie akti un interneta resursi, profesionālā literatūra personāla vadīšanā, uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Diplomprojekta galvenie rezultāti: darba analītiskajā daļā raksturota veselības aprūpes iestāde SIA CĒSU KLĪNIKA, tās struktūra un personāla vadības vieta tajā, nepieciešamā personāla plānošana, personāla motivēšanas veidi un paņēmieni. Teorētiskajā daļā analizēti darbinieku motivēšanas un novērtēšanas veidi, metodes un procesi, darbinieku izaugsme un personāla atlase. Projekta aprēķina daļā izstrādāti trīs personāla izaugsmes projekti: 1) Personāla novērtēšanas projekts; 2) Darbinieku izglītošanas projekts; 3) Personāla atlases projekts medicīnas māsām.
Diplomprojekta bibliogrāfiskais apraksts: Gaidelione A. Personāla izaugsmes procesa izstrādes un ieviešanas projekts: Diplomprojekts/Zinatn.vadītaja Gaile-Sarkane E.- Datorsalikums.-Rīga: RTU, 2014.-83 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Personāla izaugsmes procesa izstrādes un ieviešanas projekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Project on Employee Advancement Process Development and Implementation |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.12.2014 15:00:48 |