Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
„Zibakcija kā jauna starptautiska netradicionālā mārketinga metode un tās efektivitāte” |
Nosaukums angļu valodā |
“Flash Mob as a New International Untraditional Marketing Method and its Efficiency” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Asoc.prof. D.Solovjovs |
Recenzents |
Doc. I.Pucens |
Anotācija |
Raitas Celmas maģistra darbam Zibakcija kā jauna starptautiska netradicionālā mārketinga metode un tās efektivitāte maģistra profesionālā grāda starptautisko ekonomisko sakaru organizēšanā un vadīšanā iegūšanai.
Maģistra darba tēma Zibakcija kā jauna starptautiska netradicionālā mārketinga metode un tās efektivitāte ir jauna un maz pētīta gan kā sociāls fenomens, gan arī mārketinga kontekstā. Mārketinga speciālisti akcentē jauno sociālo mediju un netradicionālo mārketinga metožu nozīmi virtuālajā un fiziskajā telpā, norādot uz tradicionālo mediju ietekmes mazināšanos ar katru gadu.
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz komerciālās zibakcijas kā ilgtermiņa mutvārdu atsauksmju mārketinga metodi, veikt izpēti, kas raksturotu tās pielietošanu un efektivitāti, ņemot vērā rašanās cēloņus, izcelsmi, attīstības gaitu un īstenošanas pamatprincipus. Izpētes rezultātā novērtēt zibakcijas īstenošanas iespējas kā starptautiskā, tā arī Latvijas mērogā, izstrādāt universālu zibakcijas īstenošanas modeli un realizēt komerciālās zibakcijas pirmos sagatavošanās etapus Latvijas uzņēmumam.
Darbā tiek izmantotas sekojošas pētījuma metodes: strukturētas tiešās intervijas ar komerciālās zibakcijas autoru un pasūtītāju Latvijā un zibakciju speciālistu no Itālijas, sekundārā datu analīze iepriekš veiktas aptaujas rezultātu analīzes veidā, salīdzinošā metode, statistiskā un grafiskā metodes. Zinātniska rakstura metodes darbs ar literatūru, modelēšana un aprobācija. Empīriskie pētījumi Latvijā un citviet Eiropā nav veikti, pieejamie informācijas avoti galvenokārt ir interneta resursi un vairākos gadījumos nav iespējams noteikt informācijas pirmavotu.
Darbā ir 3 nodaļas, 92 lpp., 21 attēli, 2 tabulas, 72 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
zibakcija, mutvārdu atsauksmju mārketings, netradicionālais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
flash mob, flashmob, word of mouth marketing, buzz marketing, non-traditional marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2011 00:05:03 |