Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„Zibakcija kā jauna starptautiska netradicionālā mārketinga metode un tās efektivitāte” |
Title in English |
“Flash Mob as a New International Untraditional Marketing Method and its Efficiency” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Asoc.prof. D.Solovjovs |
Reviewer |
Doc. I.Pucens |
Abstract |
Raitas Celmas maģistra darbam Zibakcija kā jauna starptautiska netradicionālā mārketinga metode un tās efektivitāte maģistra profesionālā grāda starptautisko ekonomisko sakaru organizēšanā un vadīšanā iegūšanai.
Maģistra darba tēma Zibakcija kā jauna starptautiska netradicionālā mārketinga metode un tās efektivitāte ir jauna un maz pētīta gan kā sociāls fenomens, gan arī mārketinga kontekstā. Mārketinga speciālisti akcentē jauno sociālo mediju un netradicionālo mārketinga metožu nozīmi virtuālajā un fiziskajā telpā, norādot uz tradicionālo mediju ietekmes mazināšanos ar katru gadu.
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz komerciālās zibakcijas kā ilgtermiņa mutvārdu atsauksmju mārketinga metodi, veikt izpēti, kas raksturotu tās pielietošanu un efektivitāti, ņemot vērā rašanās cēloņus, izcelsmi, attīstības gaitu un īstenošanas pamatprincipus. Izpētes rezultātā novērtēt zibakcijas īstenošanas iespējas kā starptautiskā, tā arī Latvijas mērogā, izstrādāt universālu zibakcijas īstenošanas modeli un realizēt komerciālās zibakcijas pirmos sagatavošanās etapus Latvijas uzņēmumam.
Darbā tiek izmantotas sekojošas pētījuma metodes: strukturētas tiešās intervijas ar komerciālās zibakcijas autoru un pasūtītāju Latvijā un zibakciju speciālistu no Itālijas, sekundārā datu analīze iepriekš veiktas aptaujas rezultātu analīzes veidā, salīdzinošā metode, statistiskā un grafiskā metodes. Zinātniska rakstura metodes darbs ar literatūru, modelēšana un aprobācija. Empīriskie pētījumi Latvijā un citviet Eiropā nav veikti, pieejamie informācijas avoti galvenokārt ir interneta resursi un vairākos gadījumos nav iespējams noteikt informācijas pirmavotu.
Darbā ir 3 nodaļas, 92 lpp., 21 attēli, 2 tabulas, 72 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 2 pielikumi. |
Keywords |
zibakcija, mutvārdu atsauksmju mārketings, netradicionālais mārketings |
Keywords in English |
flash mob, flashmob, word of mouth marketing, buzz marketing, non-traditional marketing |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
27.05.2011 00:05:03 |