Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Materiālu tehnoloģija un dizains
Nosaukums Mode 21.gs. jauniešiem
Nosaukums angļu valodā Fashion for the 21th Century Youth
Struktūrvienība 14D00 Dizaina tehnologiju institūts
Darba vadītājs Mg.art. Daina Šķiņķe
Recenzents Mg.sc.ing.Svetlana Vihodeva
Anotācija Bakalaura darba tēma- SIA "DZI" (mode 21.gs. jauniešiem) , tā autore ir Dzintra Līdiga, darba vadītāja- D.Šķiņķe Mg.art.lektore. Bakalaura darba mērķis ir izveidot nelielu uzņēmumu, kas nodarbojas ar sieviešu tērpu rūpnieciskā dizaina izstrādi un mazsēriju ražošanu. Bakalaura darba ietvaros tika projektēta un izgatavota sieviešu ikdienas tērpu kolekcija, kas sastāv no 7 modes tendencēm atbilstošiem tērpiem. Visiem tērpiem tika izveidoti skiču projekti, kā arī arī aprakstīta kompozīcijas izveide un pievienotas tērpu prezentācijas fotogrāfijas. Uzņēmuma sākumprojekts ietver rudens- ziemas kolekcijas izstrādi pašpārliecinātām sievietēm, kurām patīk minimālisms, vēsas un elegantas krāsas apvienojumā ar mūsdienīgu dizainu. Kolekcijā izmantotajiem audumiem tika veiktas auduma kvalitātes pārbaudes, lai pierādītu to izvēles racionalitāti. Tika veikta konstruktīvā projektēšana, kas ietver modeļkonstrukciju izveidi, lekālu izgatavošanu un gradāciju. Tehnoloģiskās projektēšanas ietvaros tika izstrādāta 5. modeļa krekla tehnoloģiskās apstrādes secība, veikts laika normas aprēķins, izveidots tehnoloģiskais grafs, veikta darba dalīšana. Tika veikta ražošanas un finansiālā analīze. Ņemot vērā uzņēmuma darbības veidu un specifiku, tika izvēlētas piemērotas telpas uzņēmuma izvietošanai, kā arī veikts telpu plānojums. Plānots, ka uzņēmuma mērķauditorija būs sievietes, ar vidējiem un vidēji augstiem ienākumiem, uz ko arī tik vērsti visi produkta virzīšanas pasākumi. Mērķauditorijai nav strikta vecuma ierobežojuma. Uzņēmuma projektēšanas galvenais stratēģiskais mērķis ir potenciālo klientu piesaistīšana, noturēšana, kā arī kvalitatīvas un efektīgas produkcijas izstrāde un attīstīšana tekstilrūpniecības un apģērba dizaina tirgū gan Latvijā, gan ārvalstīs. Tādēļ tiek rūpīgi domāts par uzņēmuma tēla veidošanu, kas ir ļoti būtisks faktors jaunu klientu piesaistīšanai un noturēšanai, kā arī jaunu sadarbības partneru iegūšanai. Tiks izveidota arī uzņēmuma preču zīme, jeb logo, kas paaugstinās uzņēmuma atpazīstamību. Logo tiek plānos izvietot uz iesaiņojuma, interneta mājaslapā, uz uzņēmuma automašīnām, bukletiem, vizītkartēm, iestrādāt apģērbā, u.c. Lai būtu iespējams uzsākt uzņēmuma darbību, kā sākuma kapitāls tiks ņemts kredīts bankā, kā arī tiks ieguldīts personīgais kapitāls.
Atslēgas vārdi Mode 21.gs. jauniešiem
Atslēgas vārdi angļu valodā Fashion for the 21th Century Youth
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 19.06.2014 13:02:00