Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
WebGL un CANVAS komponenšu salīdzinošā analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Comparative Analysis of WebGL and CANVAS Components |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
J. Bule |
Recenzents |
Vladimirs Bespaļko, Dr.sc.comp., Elektronikas un Datorzinātņu institūts, vadošais pētnieks |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek apskatītas HTML5 komponentes WebGL un Canvas, izpētīti to lietojuma iespējas un priekšrocības un veikts to salidzinājums.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām un secinājumiem. Ievadā tiek izklāstīta tēmas aktualitāte, mērķis un darba uzdevumi.
Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta Hiperteksta iezīmēšanas valoda (HTML), tās vēsture, struktūra un papildinājumi.
Otrajā nodaļā tiek aprakstīta HTML5 sastāvdaļa Canvas elements
Trešā nodaļa veltīta Canvas 2D kontekstam, tā lietošanas pamatprincipiem, standarta bibliotēkas metodēm un funkcijām, papildus bibliotēkām un dažiem realizācijas piemēriem.
Ceturtajā nodaļā tiek apskatīts 3D konteksts jeb WebGL , tā lietošanas principi un bibliotēkas, kā arī daži realizācijas piemēri.
Piektajā nodaļā tiek salīdzināts Canvas 2D konteksts ar WebGL pēc vairākiem kritērijiem pārlūku atbalsta, standartiem, bibliotēkām un veiktspējas.
Noslēdzošajā nodaļā secinājumi, tiek veikts kopsavilkums par bakalaura darbu un sniegts darba autora viedoklis par WebGL un Canvas elementu izmantošanu.
Darbā ir 48 lpp., 21. attēls, 7 tabulas un 70 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
WebGL, Canvas, HTML5 |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
WebGL, Canvas, HTML5 |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.06.2014 09:13:45 |