Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
„Pircēju servisa līmeņa uzlabošana vairumtirdzniecības uzņēmumos” |
Nosaukums angļu valodā |
“Improvement of Customer Service Level in Wholesale Companies” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Lekt. P.Patļins |
Recenzents |
|
Anotācija |
Pircēju servisa līmeņa uzlabošana vairumtirdzniecības uzņēmumos. Darba autore Gunita Stankeviča, zinātniskais vadītājs Mg.oec. Pāvels Patļins.
Darbā pētīts servisa līmenis un to ietekmējošie faktori vairumtirdzniecības uzņēmumos. Par piemēru diplomprojektā pētīts uzņēmums SIA EUGESTA un Partneri. Novērtēta uzņēmuma spēja izpildīt pasūtījumus un izpildīto pasūtījumu kvalitāte konkrētajiem uzņēmuma klientiem, analizējot uzņēmuma loģistikas un pārdošanas rādītājus viena kalendārā mēneša ietvaros. Noteikti un detalizētāk izvērtēti nozīmīgākie faktori, kas ietekmē servisa līmeni uzņēmumā krājumu daudzums noliktavā un pasūtījuma izpildes laiks.
Pētījuma rezultāti norāda, ka klientiem galvenais servisa līmeņa rādītājs ir krājumu daudzums uzņēmuma noliktavā. Nepietiekami krājumi ievērojami pazemina servisa līmeni, tāpēc šo parametru nepieciešams pastāvīgi kontrolēt un uzturēt optimālā līmenī. Nepieciešama pareiza krājumu pārvaldības organizēšana.
Diplomprojekts, 65 lappuses, 22 attēli, 25 tabulas, 20 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
SERVISA LĪMENIS, EOQ MODELIS, LOĢISTIKA, VAIRUMTIRDZNIECĪBA, PASŪTĪJUMU APSTRĀDE |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
SERVICE LEVEL, EOQ MODEL, LOGISTICS, WHOLESALE, ORDER PROCESSING |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.05.2011 22:16:29 |