Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Business Logistic |
Title in original language |
„Pircēju servisa līmeņa uzlabošana vairumtirdzniecības uzņēmumos” |
Title in English |
“Improvement of Customer Service Level in Wholesale Companies” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Lekt. P.Patļins |
Reviewer |
|
Abstract |
Pircēju servisa līmeņa uzlabošana vairumtirdzniecības uzņēmumos. Darba autore Gunita Stankeviča, zinātniskais vadītājs Mg.oec. Pāvels Patļins.
Darbā pētīts servisa līmenis un to ietekmējošie faktori vairumtirdzniecības uzņēmumos. Par piemēru diplomprojektā pētīts uzņēmums SIA EUGESTA un Partneri. Novērtēta uzņēmuma spēja izpildīt pasūtījumus un izpildīto pasūtījumu kvalitāte konkrētajiem uzņēmuma klientiem, analizējot uzņēmuma loģistikas un pārdošanas rādītājus viena kalendārā mēneša ietvaros. Noteikti un detalizētāk izvērtēti nozīmīgākie faktori, kas ietekmē servisa līmeni uzņēmumā krājumu daudzums noliktavā un pasūtījuma izpildes laiks.
Pētījuma rezultāti norāda, ka klientiem galvenais servisa līmeņa rādītājs ir krājumu daudzums uzņēmuma noliktavā. Nepietiekami krājumi ievērojami pazemina servisa līmeni, tāpēc šo parametru nepieciešams pastāvīgi kontrolēt un uzturēt optimālā līmenī. Nepieciešama pareiza krājumu pārvaldības organizēšana.
Diplomprojekts, 65 lappuses, 22 attēli, 25 tabulas, 20 literatūras avoti. |
Keywords |
SERVISA LĪMENIS, EOQ MODELIS, LOĢISTIKA, VAIRUMTIRDZNIECĪBA, PASŪTĪJUMU APSTRĀDE |
Keywords in English |
SERVICE LEVEL, EOQ MODEL, LOGISTICS, WHOLESALE, ORDER PROCESSING |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
24.05.2011 22:16:29 |