Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras izstrādē
Nosaukums angļu valodā OpenGL Technology Possibilities in Development of Game Software
Autors Andris Zviedrītis
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs J. Bule
Recenzents Andrejs Lesovskis, Mg.sc.ing., SIA Accenture Latvia, programmētājs
Anotācija Šis dokuments apraksta darba OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras izstrādē izpildes gaitu un iegūtos rezultātus. Tajā tiek apskatīta OpenGL tehnoloģijas arhitektūra un galvenie koncepti, funkcijas, kas saistītas ar spēļu programmatūras izstrādi. Darbā ir arī aprakstīta izveidotā programmatūra, kuras izstrādes process tika balstīts uz izanalizētajām tehnoloģijas iespējām. Ievadā ir definēts darba mērķis un uzdevumi, kā arī uzsvērta izvēlētās tēmas aktualitāte. Darba otrajā sadaļā ir apskatīta OpenGL tehnoloģijas arhitektūra.Lielākā uzmanība tika pievērsta šīs tehnoloģijas iespējām spēļu programmatūras izstrādei. Trešā sadaļa satur programmatūras izstrādes aprakstu. Tajā ir definētas programmatūras prasības, parādīta grafiskā elementa struktūra, noteikti, kādi OpenGL koncepti izmantoti izstrādes procesā. Tāpat arī iekļauts lietotāja saskarnes apraksts ar izvēlņu iespēju paskaidrojumiem. Nodaļas beigās ir secinājumi. Darba pārskats sastāv no 48 lappusēm, satur 3 tabulas un 18 attēlus.
Atslēgas vārdi OpenGL, grafiskās apstrādes API, JOGL Java
Atslēgas vārdi angļu valodā OpenGL graphics processing API, JOGL, Java
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2014 11:34:03