Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras izstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
OpenGL Technology Possibilities in Development of Game Software |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
J. Bule |
Recenzents |
Andrejs Lesovskis, Mg.sc.ing., SIA Accenture Latvia, programmētājs |
Anotācija |
Šis dokuments apraksta darba OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras
izstrādē izpildes gaitu un iegūtos rezultātus. Tajā tiek apskatīta OpenGL tehnoloģijas
arhitektūra un galvenie koncepti, funkcijas, kas saistītas ar spēļu programmatūras izstrādi.
Darbā ir arī aprakstīta izveidotā programmatūra, kuras izstrādes process tika balstīts uz
izanalizētajām tehnoloģijas iespējām.
Ievadā ir definēts darba mērķis un uzdevumi, kā arī uzsvērta izvēlētās tēmas aktualitāte.
Darba otrajā sadaļā ir apskatīta OpenGL tehnoloģijas arhitektūra.Lielākā uzmanība tika
pievērsta šīs tehnoloģijas iespējām spēļu programmatūras izstrādei.
Trešā sadaļa satur programmatūras izstrādes aprakstu. Tajā ir definētas programmatūras
prasības, parādīta grafiskā elementa struktūra, noteikti, kādi OpenGL koncepti izmantoti
izstrādes procesā. Tāpat arī iekļauts lietotāja saskarnes apraksts ar izvēlņu iespēju
paskaidrojumiem. Nodaļas beigās ir secinājumi.
Darba pārskats sastāv no 48 lappusēm, satur 3 tabulas un 18 attēlus. |
Atslēgas vārdi |
OpenGL, grafiskās apstrādes API, JOGL Java |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
OpenGL graphics processing API, JOGL, Java |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2014 11:34:03 |