Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras izstrādē |
Title in English |
OpenGL Technology Possibilities in Development of Game Software |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
J. Bule |
Reviewer |
Andrejs Lesovskis, Mg.sc.ing., SIA Accenture Latvia, programmētājs |
Abstract |
Šis dokuments apraksta darba OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras
izstrādē izpildes gaitu un iegūtos rezultātus. Tajā tiek apskatīta OpenGL tehnoloģijas
arhitektūra un galvenie koncepti, funkcijas, kas saistītas ar spēļu programmatūras izstrādi.
Darbā ir arī aprakstīta izveidotā programmatūra, kuras izstrādes process tika balstīts uz
izanalizētajām tehnoloģijas iespējām.
Ievadā ir definēts darba mērķis un uzdevumi, kā arī uzsvērta izvēlētās tēmas aktualitāte.
Darba otrajā sadaļā ir apskatīta OpenGL tehnoloģijas arhitektūra.Lielākā uzmanība tika
pievērsta šīs tehnoloģijas iespējām spēļu programmatūras izstrādei.
Trešā sadaļa satur programmatūras izstrādes aprakstu. Tajā ir definētas programmatūras
prasības, parādīta grafiskā elementa struktūra, noteikti, kādi OpenGL koncepti izmantoti
izstrādes procesā. Tāpat arī iekļauts lietotāja saskarnes apraksts ar izvēlņu iespēju
paskaidrojumiem. Nodaļas beigās ir secinājumi.
Darba pārskats sastāv no 48 lappusēm, satur 3 tabulas un 18 attēlus. |
Keywords |
OpenGL, grafiskās apstrādes API, JOGL Java |
Keywords in English |
OpenGL graphics processing API, JOGL, Java |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
10.06.2014 11:34:03 |