Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras izstrādē
Title in English OpenGL Technology Possibilities in Development of Game Software
Author Andris Zviedrītis
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor J. Bule
Reviewer Andrejs Lesovskis, Mg.sc.ing., SIA Accenture Latvia, programmētājs
Abstract Šis dokuments apraksta darba OpenGL tehnoloģijas iespējas spēļu programmatūras izstrādē izpildes gaitu un iegūtos rezultātus. Tajā tiek apskatīta OpenGL tehnoloģijas arhitektūra un galvenie koncepti, funkcijas, kas saistītas ar spēļu programmatūras izstrādi. Darbā ir arī aprakstīta izveidotā programmatūra, kuras izstrādes process tika balstīts uz izanalizētajām tehnoloģijas iespējām. Ievadā ir definēts darba mērķis un uzdevumi, kā arī uzsvērta izvēlētās tēmas aktualitāte. Darba otrajā sadaļā ir apskatīta OpenGL tehnoloģijas arhitektūra.Lielākā uzmanība tika pievērsta šīs tehnoloģijas iespējām spēļu programmatūras izstrādei. Trešā sadaļa satur programmatūras izstrādes aprakstu. Tajā ir definētas programmatūras prasības, parādīta grafiskā elementa struktūra, noteikti, kādi OpenGL koncepti izmantoti izstrādes procesā. Tāpat arī iekļauts lietotāja saskarnes apraksts ar izvēlņu iespēju paskaidrojumiem. Nodaļas beigās ir secinājumi. Darba pārskats sastāv no 48 lappusēm, satur 3 tabulas un 18 attēlus.
Keywords OpenGL, grafiskās apstrādes API, JOGL Java
Keywords in English OpenGL graphics processing API, JOGL, Java
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 10.06.2014 11:34:03