Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Trīsdimensiju objektu veidošana 3Ds Max vidē |
Nosaukums angļu valodā |
3D Object’s Creation in 3Ds Max Environment |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
O. Krutikova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs iekļauj divas daļas teorētisko un praktisko. Teorētiskajā daļā tiek iztirzāti dažādi 3D modelēšanas un teksturēšanas instrumenti un pieejas, kā arī scēnu animācija un to vizualizācija. Praktiskajā daļā tiek aprakstīts pakāpenisks 3D personāža un mijiedarbības objektu veidošanas process, izmantojot pieejas un instrumentus, kas tika aprakstīti teorētiskajā daļā.
Darbs iekļauj: 63 lpp. ar tekstu, 47 attēlus, 10 informācijas avotus un 1 CD. |
Atslēgas vārdi |
3Ds Max, Vizualizācija, Personāža izveidošana, Animācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3Ds Max, Render, Character creation, Animation |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2014 20:41:07 |