Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Trīsdimensiju objektu veidošana 3Ds Max vidē |
Title in English |
3D Object’s Creation in 3Ds Max Environment |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
O. Krutikova |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darbs iekļauj divas daļas teorētisko un praktisko. Teorētiskajā daļā tiek iztirzāti dažādi 3D modelēšanas un teksturēšanas instrumenti un pieejas, kā arī scēnu animācija un to vizualizācija. Praktiskajā daļā tiek aprakstīts pakāpenisks 3D personāža un mijiedarbības objektu veidošanas process, izmantojot pieejas un instrumentus, kas tika aprakstīti teorētiskajā daļā.
Darbs iekļauj: 63 lpp. ar tekstu, 47 attēlus, 10 informācijas avotus un 1 CD. |
Keywords |
3Ds Max, Vizualizācija, Personāža izveidošana, Animācija |
Keywords in English |
3Ds Max, Render, Character creation, Animation |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
07.06.2014 20:41:07 |