Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Tīmekļa 3D spēles izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Online 3D Game Development |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.g. lekt. A. Sisojevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt tīmekļa 3D spēli, sniegt ieteikumus izstrādes procesa realizācijai.
Darba gaitā tika analītiski pētīts 3D grafikas izstrādes process, apzinātas un raksturotas pieejamās 3D grafikas izstrādes atbalstam izmantojamās metodoloģijas.
Darbā ir aprakstīti 3D grafikas pamati un vizualizācijas tehnoloģijas, kā arī tika raksturoti pieejamie grafiskie redaktori un veikta to salīdzināšana.
Darba praktiskajā daļā tika definēts spēles izstrādes process, kura izpildes rezultātā tika izstrādātā spēle, kas ir bāzēta uz tīmeklī.
Spēles pilnveidošanai tika veikta spēles testēšana un optimizācija, kā arī dažu elementu integrēšana spēlē no citiem 3D izstrādes risinājumiem.
Darba apjoms - 70. lpp., 9 tabulas, 29 attēli un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
spēle, tīmekļa, 3D, redaktors, vizualizācija, grafika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
WebGL, Canvas, 3D, SpiderGL, CopperLicht, HTML5, Three.js |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2014 09:41:54 |