Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Tīmekļa 3D spēles izstrāde
Title in English Online 3D Game Development
Author Sergejs Marčenkovs
Department 12200 Institute of Computer Control, Automation and Computer Engineering
Scientific advisor AADG pr.g. lekt. A. Sisojevs
Reviewer
Abstract Maģistra darba mērķis ir izstrādāt tīmekļa 3D spēli, sniegt ieteikumus izstrādes procesa realizācijai. Darba gaitā tika analītiski pētīts 3D grafikas izstrādes process, apzinātas un raksturotas pieejamās 3D grafikas izstrādes atbalstam izmantojamās metodoloģijas. Darbā ir aprakstīti 3D grafikas pamati un vizualizācijas tehnoloģijas, kā arī tika raksturoti pieejamie grafiskie redaktori un veikta to salīdzināšana. Darba praktiskajā daļā tika definēts spēles izstrādes process, kura izpildes rezultātā tika izstrādātā spēle, kas ir bāzēta uz tīmeklī. Spēles pilnveidošanai tika veikta spēles testēšana un optimizācija, kā arī dažu elementu integrēšana spēlē no citiem 3D izstrādes risinājumiem. Darba apjoms - 70. lpp., 9 tabulas, 29 attēli un 1 pielikums.
Keywords spēle, tīmekļa, 3D, redaktors, vizualizācija, grafika
Keywords in English WebGL, Canvas, 3D, SpiderGL, CopperLicht, HTML5, Three.js
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 06.06.2014 09:41:54