Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Tīmekļa 3D spēles izstrāde |
Title in English |
Online 3D Game Development |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
AADG pr.g. lekt. A. Sisojevs |
Reviewer |
|
Abstract |
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt tīmekļa 3D spēli, sniegt ieteikumus izstrādes procesa realizācijai.
Darba gaitā tika analītiski pētīts 3D grafikas izstrādes process, apzinātas un raksturotas pieejamās 3D grafikas izstrādes atbalstam izmantojamās metodoloģijas.
Darbā ir aprakstīti 3D grafikas pamati un vizualizācijas tehnoloģijas, kā arī tika raksturoti pieejamie grafiskie redaktori un veikta to salīdzināšana.
Darba praktiskajā daļā tika definēts spēles izstrādes process, kura izpildes rezultātā tika izstrādātā spēle, kas ir bāzēta uz tīmeklī.
Spēles pilnveidošanai tika veikta spēles testēšana un optimizācija, kā arī dažu elementu integrēšana spēlē no citiem 3D izstrādes risinājumiem.
Darba apjoms - 70. lpp., 9 tabulas, 29 attēli un 1 pielikums. |
Keywords |
spēle, tīmekļa, 3D, redaktors, vizualizācija, grafika |
Keywords in English |
WebGL, Canvas, 3D, SpiderGL, CopperLicht, HTML5, Three.js |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
06.06.2014 09:41:54 |