Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3D stereoskopiskas animācijas filmas veidošana |
Nosaukums angļu valodā |
Development of 3D Sterescopic Animation Film |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
A. Glazs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darba mērķi stereoskopisko attēlu uztveršanas metožu izpēte, to apskats pasaulē un Latvijā filmu industrijas nozarē un īsas 3D animācijas filmas izveide. Filmas realizācijai tiek izmantotas tādas programma kā: Autodesk Maya - modelēšana, animācijas, vizualizācija; Autodesk Mudbox - skulptēšana, teksturēšana; Adobe AfterEffects - montāža, krāsu korekcija, apstrāde, gala vizualizācija. Lai iegūt stereoskopiskus attēlus tiek realizēts krāsu anaglifa iegūšanas algoritms Delphi programmēšanas vidē.
Teorētiska daļa ietver stereoskopisko filmu un stereoskopisko attēlu uztveršanas metožu atklāšanas vēsturi, pašu metožu aprakstu, situācijas apskatu pasaulē un Latvijā, personāžu izstrādes koncepcijas aprakstu.
Maģistra darba praktiska daļa satur visu stereoskopiskas animācijas filmas izstrādes posmu aprakstu no idejas līdz gala vizualizācijai.
Maģistra darbā ir 77 lapas, 26 attēli, 3 tabulas un 1 pielikuma. Tika izmantoti 28 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
3D, animācija, stereoskopija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D, animation, stereoscopic |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2014 12:39:00 |