Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
3D stereoskopiskas animācijas filmas veidošana |
Title in English |
Development of 3D Sterescopic Animation Film |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
A. Glazs |
Reviewer |
|
Abstract |
Maģistra darba mērķi stereoskopisko attēlu uztveršanas metožu izpēte, to apskats pasaulē un Latvijā filmu industrijas nozarē un īsas 3D animācijas filmas izveide. Filmas realizācijai tiek izmantotas tādas programma kā: Autodesk Maya - modelēšana, animācijas, vizualizācija; Autodesk Mudbox - skulptēšana, teksturēšana; Adobe AfterEffects - montāža, krāsu korekcija, apstrāde, gala vizualizācija. Lai iegūt stereoskopiskus attēlus tiek realizēts krāsu anaglifa iegūšanas algoritms Delphi programmēšanas vidē.
Teorētiska daļa ietver stereoskopisko filmu un stereoskopisko attēlu uztveršanas metožu atklāšanas vēsturi, pašu metožu aprakstu, situācijas apskatu pasaulē un Latvijā, personāžu izstrādes koncepcijas aprakstu.
Maģistra darba praktiska daļa satur visu stereoskopiskas animācijas filmas izstrādes posmu aprakstu no idejas līdz gala vizualizācijai.
Maģistra darbā ir 77 lapas, 26 attēli, 3 tabulas un 1 pielikuma. Tika izmantoti 28 literatūras avoti. |
Keywords |
3D, animācija, stereoskopija |
Keywords in English |
3D, animation, stereoscopic |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
04.06.2014 12:39:00 |