Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language 3D stereoskopiskas animācijas filmas veidošana
Title in English Development of 3D Sterescopic Animation Film
Author Igors Kozirevs
Department 12200 Institute of Computer Control, Automation and Computer Engineering
Scientific advisor A. Glazs
Reviewer
Abstract Maģistra darba mērķi stereoskopisko attēlu uztveršanas metožu izpēte, to apskats pasaulē un Latvijā filmu industrijas nozarē un īsas 3D animācijas filmas izveide. Filmas realizācijai tiek izmantotas tādas programma kā: Autodesk Maya - modelēšana, animācijas, vizualizācija; Autodesk Mudbox - skulptēšana, teksturēšana; Adobe AfterEffects - montāža, krāsu korekcija, apstrāde, gala vizualizācija. Lai iegūt stereoskopiskus attēlus tiek realizēts krāsu anaglifa iegūšanas algoritms Delphi programmēšanas vidē. Teorētiska daļa ietver stereoskopisko filmu un stereoskopisko attēlu uztveršanas metožu atklāšanas vēsturi, pašu metožu aprakstu, situācijas apskatu pasaulē un Latvijā, personāžu izstrādes koncepcijas aprakstu. Maģistra darba praktiska daļa satur visu stereoskopiskas animācijas filmas izstrādes posmu aprakstu no idejas līdz gala vizualizācijai. Maģistra darbā ir 77 lapas, 26 attēli, 3 tabulas un 1 pielikuma. Tika izmantoti 28 literatūras avoti.
Keywords 3D, animācija, stereoskopija
Keywords in English 3D, animation, stereoscopic
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 04.06.2014 12:39:00