Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Jauna uzņēmuma ienākšanas stratēģijas izstrāde Uzbekistānas HoReCa sektorā
Nosaukums angļu valodā Development of Market Entry Strategy of a New Business within the HoReCa Market in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Konstantins Kozlovskis
Anotācija Jauna uzņēmuma ienākšanas stratēģijas izstrāde Uzbekistānas HoReCa sektorā: Maģistra darbs / Alisher Shermatov, Asoc.prof., Dr.oec Deniss Ščeulovs Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ražošanas un uzņēmējdarbības ekonomikas institūts, Ārzemju studentu departaments, maģistratūras programma "Uzņēmējdarbība un vadība", 2014.gads. Maģistra darbs ir angļu valodā. Tas sastāv no 17 tabulām, 21 zīmējumiem un 3 formulām. Bibliogrāfiju veido 41 resurss. Maģistra darbs, galvenokārt, sastāv no trim daļām: analītiskās daļas, teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Analītiskā daļā aprakstīts Uzbekistānas tirgus, HORECA tirgus un veikta pasaules kafijas tirgus analīze. Analītiskajā daļā tiek pētīts tēmas nozīmīgums, detalizēti izmeklēta patērētāju uzvedību ietekmējošo instrumentu perspektīvā attīstība un uzņēmumu stratēģija ienākšanai tirgū, analizētas perspektīvu īpašības, priekšrocības un trūkumi. Teorētiskā daļā analizēta tirgus teorija un ienākšanas stratēģija. Tajā iekļauts apskats un pētījums izmantojot zinātnisko literatūru par klientu un patērētāju uzvedību. Balstoties uz darbā izstrādāto stratēģiju izveidots jaunievedums klientu klasifikācijā un definēti instrumenti, kas ietekmē klientu uzvedību kultūrvidē un tirgū. Praktiskā daļa ietver pārskatu par kompāniju "DurbeanWhatson", tās zīmola attīstību, cenu stratēģiju, lai segtu pirmās uzņēmuma izmaksas viena finanšu gada laikā. Galvenokārt, autors apraksta attīstības procesu instrumentiem, kas ietekmē patērētāju uzvedību un mārketinga stratēģiju, kas vērsta uz pārdošanas veicināšanu, kvalitātes attīstību, uzņēmuma popularizēšanu un pozīcijas nostiprināšanu tirgū. Darba galvenais mērķis ir piemērotu un aktuālu instrumentu izstrāde, kas ietekmētu patērētāju uzvedību un mārketinga stratēģiju ņemot vērā visus tirgus vides un tirgus situācijas faktorus tos īstenojot radot pārdošanas veicināšanas stratēģiju, komfortablus apstākļus, kas attiecas uz patērētājiem un klientiem, kā sabiedrībā tā visos publiskā biznesa a procesos.
Atslēgas vārdi Development of market entry strategy of new business, within the bounds of HoReCa market, in Uzbekis
Atslēgas vārdi angļu valodā Development of market entry strategy of new business, within the bounds of HoReCa market, in Uzbekis
Valoda eng
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2014 22:33:46