Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Interaktīvās 3D scēnas veidošana uz OpenGL pamata |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Interactive 3D Scene Based on OpenGL |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
K. Boločko |
Recenzents |
|
Anotācija |
Dotais bakalaura darbs ir rakstīts datorgrafikas nozarē.
Darba mērķis ir izveidot interaktīvu scēnu ar programmēšanas līdzekļiem, kā pamatu izmantojot OpenGL grafisko bibliotēku.
Darba pirmajās nodaļās ir apskatīti trīsdimensiju datorgrafikas pamatprincipi un pamatkoncepcijas, kā arī ir sniegts neliels ieskats tās attīstības vēsturē. Turpmākajās darba nodaļās ir aprakstīti programmatūras produkti darbam ar 3D datorgrafiku, daļa no kurām ir domātas trīsdimensiju objektu, scēnu un animāciju izstrādei un daļa eksistējošo trīsdimensiju objektu apskatīšanai.
Darba praktiskajā daļā tiek izstrādāts interaktīvs lietojums darbam ar trīsdimensiju objektiem un ir aprakstīti izmantojamie programmēšanas principi.
Darbs noslēdzas ar secinājumiem, kuri lielākoties ir pozitīvi.
Darbs sastāv no 57 lapaspusēm (neskaitot pielkumus), satur 29 attēlus un 4 tabulas. Darba tika izmantoti 10 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Datorgrafika, 3D, OpenGL, interaktīvā scēna |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Computer Graphics, OpenGL, Interactive Scene |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2014 15:15:38 |