Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Interaktīvās 3D scēnas veidošana uz OpenGL pamata
Nosaukums angļu valodā Development of Interactive 3D Scene Based on OpenGL
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs K. Boločko
Recenzents
Anotācija Dotais bakalaura darbs ir rakstīts datorgrafikas nozarē. Darba mērķis ir izveidot interaktīvu scēnu ar programmēšanas līdzekļiem, kā pamatu izmantojot OpenGL grafisko bibliotēku. Darba pirmajās nodaļās ir apskatīti trīsdimensiju datorgrafikas pamatprincipi un pamatkoncepcijas, kā arī ir sniegts neliels ieskats tās attīstības vēsturē. Turpmākajās darba nodaļās ir aprakstīti programmatūras produkti darbam ar 3D datorgrafiku, daļa no kurām ir domātas trīsdimensiju objektu, scēnu un animāciju izstrādei un daļa eksistējošo trīsdimensiju objektu apskatīšanai. Darba praktiskajā daļā tiek izstrādāts interaktīvs lietojums darbam ar trīsdimensiju objektiem un ir aprakstīti izmantojamie programmēšanas principi. Darbs noslēdzas ar secinājumiem, kuri lielākoties ir pozitīvi. Darbs sastāv no 57 lapaspusēm (neskaitot pielkumus), satur 29 attēlus un 4 tabulas. Darba tika izmantoti 10 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi Datorgrafika, 3D, OpenGL, interaktīvā scēna
Atslēgas vārdi angļu valodā Computer Graphics, OpenGL, Interactive Scene
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2014 15:15:38