Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Interaktīvās 3D scēnas veidošana uz OpenGL pamata
Title in English Development of Interactive 3D Scene Based on OpenGL
Author Ernests Subhankulovs
Department 12200 Institute of Computer Control, Automation and Computer Engineering
Scientific advisor K. Boločko
Reviewer
Abstract Dotais bakalaura darbs ir rakstīts datorgrafikas nozarē. Darba mērķis ir izveidot interaktīvu scēnu ar programmēšanas līdzekļiem, kā pamatu izmantojot OpenGL grafisko bibliotēku. Darba pirmajās nodaļās ir apskatīti trīsdimensiju datorgrafikas pamatprincipi un pamatkoncepcijas, kā arī ir sniegts neliels ieskats tās attīstības vēsturē. Turpmākajās darba nodaļās ir aprakstīti programmatūras produkti darbam ar 3D datorgrafiku, daļa no kurām ir domātas trīsdimensiju objektu, scēnu un animāciju izstrādei un daļa eksistējošo trīsdimensiju objektu apskatīšanai. Darba praktiskajā daļā tiek izstrādāts interaktīvs lietojums darbam ar trīsdimensiju objektiem un ir aprakstīti izmantojamie programmēšanas principi. Darbs noslēdzas ar secinājumiem, kuri lielākoties ir pozitīvi. Darbs sastāv no 57 lapaspusēm (neskaitot pielkumus), satur 29 attēlus un 4 tabulas. Darba tika izmantoti 10 literatūras avoti.
Keywords Datorgrafika, 3D, OpenGL, interaktīvā scēna
Keywords in English Computer Graphics, OpenGL, Interactive Scene
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 03.06.2014 15:15:38