Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Merčendaizinga izmantošana mazumtirdzniecībā"
Nosaukums angļu valodā "Use of merchandising in retail trade"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec, doc. I.Andersone
Recenzents Dr.oec., doc. R.Greitāne
Anotācija Pirmajā darba daļā apskatīti teorētiskie aspekti saistībā ar merčendaizinga pakalpojumiem mazumtirdzniecības uzņēmumā. Tiek apskatīta merčendaizinga definīcija, tā attīstība un vēsture, kā arī funkcijas un uzdevumi. Tiek raksturota arī merčendaizinga klasifikācija, kur raksturots tirdzniecības zāles iekārtojums, patērētāju plūsmas organizēšana, preču uzglabāšana tirdzniecības zālē, kā arī uzņēmuma dalība izstādēs un gadatirgos. Otrā daļa veltīta mazumtirdzniecības nozares statistikas tendenču izvērtēšanai un MVU klasifikācijas raksturojumam un attīstībai Latvijā. Nodaļā veikta merčendaizinga pasākumu izmantošanas analīze mazumtirdzniecības uzņēmumā, kā arī aprēķināta merčendaizinga pasākumu izmantošana mazumtirdzniecības uzņēmumā.
Atslēgas vārdi Merčendaizings, mazumtirdzniecība
Atslēgas vārdi angļu valodā Merchandising, retail
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2014 12:46:33