Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Merčendaizinga izmantošana mazumtirdzniecībā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Use of merchandising in retail trade" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec, doc. I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Anotācija |
Pirmajā darba daļā apskatīti teorētiskie aspekti saistībā ar merčendaizinga pakalpojumiem mazumtirdzniecības uzņēmumā. Tiek apskatīta merčendaizinga definīcija, tā attīstība un vēsture, kā arī funkcijas un uzdevumi. Tiek raksturota arī merčendaizinga klasifikācija, kur raksturots tirdzniecības zāles iekārtojums, patērētāju plūsmas organizēšana, preču uzglabāšana tirdzniecības zālē, kā arī uzņēmuma dalība izstādēs un gadatirgos. Otrā daļa veltīta mazumtirdzniecības nozares statistikas tendenču izvērtēšanai un MVU klasifikācijas raksturojumam un attīstībai Latvijā. Nodaļā veikta merčendaizinga pasākumu izmantošanas analīze mazumtirdzniecības uzņēmumā, kā arī aprēķināta merčendaizinga pasākumu izmantošana mazumtirdzniecības uzņēmumā. |
Atslēgas vārdi |
Merčendaizings, mazumtirdzniecība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Merchandising, retail |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2014 12:46:33 |