Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Merčendaizinga izmantošana mazumtirdzniecībā"
Title in English "Use of merchandising in retail trade"
Author Agnese Zariņa
Department 22067 Division of Continuing Education of Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec, doc. I.Andersone
Reviewer Dr.oec., doc. R.Greitāne
Abstract Pirmajā darba daļā apskatīti teorētiskie aspekti saistībā ar merčendaizinga pakalpojumiem mazumtirdzniecības uzņēmumā. Tiek apskatīta merčendaizinga definīcija, tā attīstība un vēsture, kā arī funkcijas un uzdevumi. Tiek raksturota arī merčendaizinga klasifikācija, kur raksturots tirdzniecības zāles iekārtojums, patērētāju plūsmas organizēšana, preču uzglabāšana tirdzniecības zālē, kā arī uzņēmuma dalība izstādēs un gadatirgos. Otrā daļa veltīta mazumtirdzniecības nozares statistikas tendenču izvērtēšanai un MVU klasifikācijas raksturojumam un attīstībai Latvijā. Nodaļā veikta merčendaizinga pasākumu izmantošanas analīze mazumtirdzniecības uzņēmumā, kā arī aprēķināta merčendaizinga pasākumu izmantošana mazumtirdzniecības uzņēmumā.
Keywords Merčendaizings, mazumtirdzniecība
Keywords in English Merchandising, retail
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 03.06.2014 12:46:33