Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Merčendaizinga izmantošana mazumtirdzniecībā" |
Title in English |
"Use of merchandising in retail trade" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec, doc. I.Andersone |
Reviewer |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Abstract |
Pirmajā darba daļā apskatīti teorētiskie aspekti saistībā ar merčendaizinga pakalpojumiem mazumtirdzniecības uzņēmumā. Tiek apskatīta merčendaizinga definīcija, tā attīstība un vēsture, kā arī funkcijas un uzdevumi. Tiek raksturota arī merčendaizinga klasifikācija, kur raksturots tirdzniecības zāles iekārtojums, patērētāju plūsmas organizēšana, preču uzglabāšana tirdzniecības zālē, kā arī uzņēmuma dalība izstādēs un gadatirgos. Otrā daļa veltīta mazumtirdzniecības nozares statistikas tendenču izvērtēšanai un MVU klasifikācijas raksturojumam un attīstībai Latvijā. Nodaļā veikta merčendaizinga pasākumu izmantošanas analīze mazumtirdzniecības uzņēmumā, kā arī aprēķināta merčendaizinga pasākumu izmantošana mazumtirdzniecības uzņēmumā. |
Keywords |
Merčendaizings, mazumtirdzniecība |
Keywords in English |
Merchandising, retail |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
03.06.2014 12:46:33 |