Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Cenu veidošanas politika pakalpojumu uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Pricing Policy in Services Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., asist. I.Vaivode |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums: Cenu veidošanas politika pakalpojumu uzņēmumā.
Bakalaura darba analītiskajā daļā ir teorijas izklāsts un analīze, kas ietver sevī cenu veidošanas būtību un lomu uzņēmumā. Teorētiskās daļas pamatā ir izstrādāts dažādu pasaules un vietēja mēroga populāru zinātnieku un pētnieku teoriju apkopojums un analīze, kā arī noteiktas piemērotākās teorijas darba mērķa un problēmu realizācijai.
Pētījumu un aprēķinu daļa sastāv no praktiskās puses, kas ietver sevī primāro un sekundāro datu vākšanu un analīzi. Ar mērķi novērtēt kādas metodes un stratēģiju izmanto pakalpojumu uzņēmums SIA „HairRiga Sun”, nosakot sava pakalpojuma cenu. Uz iegūto datu bāzes autore izstrādā secinājumus un priekšlikumus par cenu veidošanas politiku skaistumkopšanas pakalpojumu uzņēmumā „HairRiga Sun”.
Izanalizējot darbā pētāma pakalpojumu sniegšanās uzņēmuma cenu politiku un tās īstenošanās paņēmienus, autore secināja, ka izvēlēta „HairRiga Sun” cenu politika pilnīgi atbilst uzņēmuma stāvoklim tirgū un apmierina uzņēmuma izvirzītos biznesa mērķus.
Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses, tas satur 5 attēlus, 14 tabulas, izmantoti 19 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Cenu veidošanas politika pakalpojumu uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Pricing Policy in an Enterprise, Providing Services. |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2014 23:51:53 |