Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola izveide un vadīšana ražošanas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Brand Development and Management in Manufacturing Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec. asist. I.Eriņa |
Anotācija |
Bakalaura darba izvēlētā tēma ir "Zīmola izveide un vadīšana ražošanas uzņēmumā".
Pēc autores domām tēma ir aktuāla tādēļ, ka mūsdienās Latvijas tirgū ir ienākuši ļoti daudz un dažādi jauni zīmoli, bet patērētāji baidās riskēt izmēģināt ko jaunu, jo pārsvarā paliek pie iepazītām un pārbaudītām vērtībām. Līdz ar to uzņēmumam ir jāspēj radīt tādi zīmola produkti, kas spēj uzrunāt klientus ar savām unikālajām īpašībām un zīmolam kļūt ātri vien atpazīstamam un ievērojamam.
Sekojoši izvirzītais darba mērķis bija noskaidrot, cik veiksmīgi jauns zīmols "MiLOMiLL" spēj iekļūt Latvijas tirgū un kļūt atpazīstams sabiedrībā.
Bakalaura darbs sastāv no divām galvenajām daļām:
- analītiskā apskata daļa;
- pētījumu un aprēķinu daļa.
Analītiskajā daļā tiek apkopota teorētiskā puse no vairāku autoru viedokļa, kas īsti ir zīmols, kā to veidot un virzīt tālāk patērētājiem, kā arī analizēti populārākie zīmoli Latvijā. Tāpat arī darba autore sniedz savu viedokli par zīmola būtiskākajām lietām.
Pētījumu un aprēķinu daļā teorētiskās zināšanas tiek pielietotas praktiski un tiek veikts pētījums par zīmola "MiLOMiLL" atpazīstamību sabiedrībā, zīmola lielākajiem konkurentiem Latvijā, kā arī iespējamiem zīmola virzīšanas paņēmieniem.
Darba izstrādāšanas gaitā par metodoloģisko pamatu tika izmantota mācību literatūra, internetā pieejamā informācija, statistikas dati, intervijas ar uzņēmumā strādājošajiem darbiniekiem, kā arī autores iegūtās zināšanas lekcijās un praktiskajos darbos.
Bakalaura darba nobeigumā ir izdarīti secinājumi par darba rezultātiem un izstrādāti priekšlikumi kā jaunam zīmolam "MiLOMiLL" vairāk popularizēt sevi un kļūt atpazīstamam.
Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā un tā apjoms ir 62 lapas. Tas sastāv no 2 daļām un 12 nodaļām, kurās ietverti 15 attēli, 8 tabulas, 6 pielikumi un 17 izmantotās literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
zīmols, zīmolvedība, mārketinga aktivitātes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
brand, branding, marketing activities, management |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2014 23:02:00 |