Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga kompleksa pilnveidošana tirdzniecības uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of Marketing Complex in the Trading Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
R.Greitāne |
Recenzents |
Dr.oec., asoc. prof. Z.Sundukova |
Anotācija |
Anotācija
Diplomdarba tēma Mārketinga kompleksa pilnveidošana tirdzniecības uzņēmumā.
Darba autors Rīgas Tehniskās universitātes, Inženierekonomikas un vadības fakultātes, Ražošanas un uzņēmējdarbības katedras students Jānis Krūmiņš.
Izstrādātais darbs sastāv no 80 lapām, 4 nodaļām, 10 apakšnodaļām, 22 attēliem, 20 tabulām.
Darbā izmantota mācību literatūra, statistiskā informācija, Latvijas Republikas likumi, interneta elektroniskie resursi un diplomprojektā analizētā uzņēmuma SIA Valtek informācija, kas saturēja ierobežotu pieejamību.
Analītiskajā daļā, analīzes gaitā tiek izvirzītas problēmas un noteiktas to risināšanas iespējas.
Projekta aprēķinu daļā ar ekonomisko aprēķinu palīdzību izmanto analītiskās daļas rezultātus. Tiek sniegti priekšlikumi analītiskās daļas beigās rasto problēmu risināšanai.
Tehnoloģiskajā daļā tiek piedāvāta prognoze uzņēmuma nākamajam darbības periodam un noteiktā modeļa izstrāde.
Darba un dabas aizsardzības daļā tiek analizēta uzņēmuma filiāles darba aizsardzība un prasības, kas ir jāizpilda, riska faktori, veselības traucējumi.
Secinājumu un priekšlikuma daļā autors sniedz pārskatu par darbā paveikto kā arī sniedz priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidē.
Diplomprojekta mērķis: Analizēt mārketinga pasākuma kompleksu uzņēmumā SIA Valtek un dot priekšlikumus tā pilnveidošanai.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi tika izvirzīti veicamie uzdevumi:
izpētīt uzņēmuma SIA Valtek attīstību pēdējo gadu laikā;
savākt, apkopot, izanalizēt un attēlot grafiski pieejamās statistikas datus par pārdoto produkciju un ieņēmumiem;
izmantojot interneta resursus un pieejamo informāciju noteikt uzņēmuma galvenos konkurentus;
veikt klientu aptauju par uzņēmuma darbību;
pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem izdarīt atbilstošus secinājumus un izstrādāt priekšlikumus
Darbam ir gan teorētiska nozīme, gan praktiska. Pētījums ir balstīts uz reāliem prakses gaitā iegūtiem datiem. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, tirdzniecības uzņēmums, ekonomika, menedžaments |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, Trading company, economics, management |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2014 22:00:00 |