Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirgzinību plānošana pakalpojumu uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Planning in Services Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec., doc. K.Kozlovskis |
Anotācija |
Bakalaura darbs „Tirgzinību plānošana pakalpojumu uzņēmumā” sastāv no divām daļām: analītiskās daļas, pētījumu un aprēķinu daļas.
Analītiskajā daļā apkopota informācija par tirgzinību plānošanas secību, stratēģisko tirgzinību plānu, struktūrvienību plānošanu, biznesa stratēģisko plānu un preces(pakalpojuma) marketinga būtību.
Pētījumu un aprēķinu daļā, pielietojot analītiskajā daļā apkopoto teorētisko informāciju, veikta pakalpojumu uzņēmuma izpēte. Analizēti uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, tirgus, kurā darbojas uzņēmums, konkurentu darbība, un izstrādāts stratēģiskais biznesa plāns.
Bakalaura darba izpildes gaitā secināts, ka uzņēmumam jāpielieto divu veidu stratēģijas, kuras jāizmanto secīgi.
Par prioritāro izvirzot SO (spēks un iespējas) stratēģiju un par sekundāro izvirzot WO (vājums un iespējas) stratēģiju. Pētniecības procesā izvirzīti astoņi mērķi, kuru paredzēts izpildīt tuvāko divu gadu laikā.
Analītiskā darba daļa sastāv no septiņām apakšnodaļām, pētījumu un aprēķinu daļa no sešām apakšnodaļām.
Darba kopējais apjoms ir 56 (piecdesmit sešas) lapas neskaitot titullapu un satura rādītāju, anotāciju trīs valodās un papildus nepieciešamās veidlapas un apstiprinājumus. |
Atslēgas vārdi |
Tirgzinību plānošana pakalpojumu uzņēmumā; mārketinga stratēģiskā plānošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing Planning in Services Company; strategic plannig of marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2014 23:25:10 |