Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Planning for Small Enterprise |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā.
Autore bakalaura darba pirmajā daļā izpētīja un analizēja mārketinga procesu uzņēmumā, kas ietver mārketinga pamatelementus, būtību un mērķus, tā attīstības tendences. Pamatojoties uz literatūras referatīvo analīzi, tika izskatīts mārketinga plānošanas process uzņēmumā un stratēģiskās plānošanas nozīme tajā. Otrajā daļā autore raksturoja lielo izmēru apavu veikalu Apavi 40 +, veica SVID analīzi, konkurences analīzi, tirgus segmenta un mērķtirgus raksturojumu. Autore izstrādāja mārketinga aktivitāšu plānu 2015. gadam.
Izpētot lielo izmēru apavu veikala Apavi 40 + darbību, autore secina, ka ir nepieciešama efektīvāka mārketinga plānošana, kā rezultātā tika izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns 2015. gadam, kas sekmēs atpazīstamību, klientu loka paplašināšanos un ienākumu palielināšanos.
Bakalaura darba rezultāti apkopoti secinājumos un priekšlikumos.
Bakalaura darba apjoms 59 lapas. Tas sastāv no 2 daļām un 6 sadaļām, kurās ietvertas 10 tabulas un 9 attēli.
Bakalaura darbā tika izmantoti 36 bibliogrāfiskie avoti. |
Atslēgas vārdi |
Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing Planning for Small Enterprise |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2014 18:03:26 |